Friday, June 17, 2016

מסגרת מאיקאה - תחליף זול למיסטי

מאז שהצגתי בבלוג את המיסטי, נשאלתי על ידי כמה קוראות האם יש תחליף יותר זול למיסטי.

באחת הקבוצות האמריקאיות של הסקרפריות מישהי העלתה תמונה של מסגרת מאיקאה שנפתחת מקדימה ושאלה אם זה יהיה תחליף נורמלי למיסטי, אז מכיוון שאני גרה שני מטר מאיקאה, הייתי (כמובן!) חייבת לנסות מייד.

זאת המסגרת:  Hemmingsbo שעולה 29 ש"ח.

זאת מסגרת לתמונה שנפתחת מקדימה ולכן יכולה לשמש כעזר להחתמות מדויקות. כמובן שכל המסגרת לא מסיבית ויציבה כמו המיסטי המקורי, אבל בתור תחליף זול, היא ממש אחלה.

הכנתי סרטון קצר שתוכלו לראות אותה בפעולה.


אני חושבת שאפשר להחליף את הפלסטיק מקדימה במשטח פרספקס דק כדי שיהיה יותר יציב. את הצד האחורי אי אפשר להוציא אבל אני חושבת שאפשר לשים עליו משטח מגנט דק ואז הוא יהפוך למגנטי ואפשר יהיה לשים עליו מגנטים דקים כדי לקבע את הניר (כמו במיסטי המקורי).

מבחינת גודל, המסגרת של איקאה הרבה יותר גדולה מהמיסטי.

הנה תמונה להשוואה.


מקווה שהסקירה הקצרה הזאת תעזור למישהי.

Thursday, June 2, 2016

השוואה בין מטליות ניקוי לחותמות


והפעם בפינתנו "מה מצאתי בעלי אקספרס שיכול לחסוך לנו כסף" - מטליות ניקוי לחותמות.

לפני כמה חודשים חברת LAWN FAWN שאני מאוד אוהבת יצאו עם מטלית ניקוי לחותמות. כל מי שמכיר אותי יודע שהייתי "חייבת!!" לקנות אותה. ממש צריכה... והיא אכן  עובדת כמובטח. מצויינת! מנקה את החותמת מעולה, לא משאירה סיבים וגם יש עליה הדפס של הצבי החמוד של LAWN FAWN.

אבל, לפני חודש, מצאתי בעלי אקספרס, מטלית Magic Towel שנראתה לי אותו הדבר כמו המטלית של LAWN FAWN רק בלי המיתוג והחלטתי לנסות (מה אכפת לי, ב- 2$ אני מוכנה לעשות נסיונות...).

ולהפתעתי הרבה - המטלית מעלי אקספרס, מצויינת לא פחות. היא טיפה יותר דקה, אבל הרבה יותר גדולה ( פי 4 יותר גדולה, כלומר, אפשר לחתוך אותה ל- 4 מטליות בגודל של המטלית של LF). היא מנקה בדיוק אותו הדבר, וגם היא לא משאירה סיבים.

בקיצור - שווה ביותר.

למי שקונה - כדאי לשמור את המטלית בשקית עם טיפה מים. אם המטלית מתייבשת היא נהיית קשה ואז צריך לשטוף אותה במים כדי לרכך אותה

ועוד דבר אחד לסיום - גם אם המטלית מתלכלכת, היא עדיין עובדת אותו הדבר ולא מלכלכת את החותמות. אני לא מנקה בין שימוש לשימוש.


קישור למטלית Magic Towel בעלי אקספרס (לא לשכוח לעבור ב EBATES כדי לקבל קאשבאק על הקניה בעלי אקספרס)



לטובת מי שרוצה לראות הוכחות, הנה סרטון עם הדגמה של שתי המטליות:


Wednesday, June 1, 2016

השוואה בין דבק עכבר מסיימון ודבק מעלי אקספרס


כבר הרבה זמן אני משמשת בסוגים השונים של דבק עכשיו מסוג Plus Glue Tape שאני קונה בסיימון. הוא דבק מצויין, לא יקר במיוחד ועובד נהדר על כרטיסים, והוא גם נטול חומציות כך שלא מזיק לתמונות גם (ותודה לאורית קאופמן על המידע).

לפני כמה זמן ראיתי שבעלי אקספרס מוכרים אותו גם ומאחר שבדיוק נגמר לי, החלטתי להזמין משם ולהשוות.

ועם מי אני אחלוק את תוצאות ההשוואה?? ברור שעם קוראי הבלוג שלי :-)


אז ככה:

איכות: בדיוק אותו דבר, זה ממש אותו דבק, אותו עיצוב. ההבדל היחיד הוא שהדבק מעלי אקספרס בא עם כיתוב בפיפנית וקוראים לו Plus norino והדבק מארה"ב מגיע עם הכיתוב באנגלית וכתוב Plus Glue Tape.

כמות: אותו דבר.

מחיר - המחיר בערך אותו דבר, אבל מעלי אקספרס אין מחיר משלוח לארץ ומסיימון יש. אז אם כל מה שמזמינים זה הדבק, יוצא יותר משתלם לקנות מעלי אקספרס.

משלוח: מסיימון מגיע מהר מאור (שבועיים בערך) ומעלי אקספרס צריך להתאפק עד 60 יום...

מילוי: אפשר לקנות מילוי עבור הדבק הזה. את המילוי מצאתי רק בסיימון ולא מצאתי את המילוי בעלי אקספרס.

הנה תמונה של הדבק. מקווה שתמצאו את ההשוואה מועילה.




הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).