Wednesday, October 26, 2016

כרטיס בר מצווה זריז עם הסילואט


הבן הגדול שלי אמנם כבר בכיתה ח' אבל עדיין הולך מדי פעם לבר מצווה של חברים וגם לזה צריך ברכות. הוא כבר לא רוצה דברים מקושטים מדי. הוא מבחינתו היה שם כסף במעטפה לבנה עם דף מדפסת שכתוב עליו בכתב מרושל "מזל טוב".... :-)

אז הכנתי לו כרטיסים זריזים ולא מאוד מקושטים שיוכל לשים במעטפה לבנה עם כסף.



הצילום נוראי, אבל למטרות תיעוד בבלוג, זה יאלץ להספיק :-)


Tuesday, October 25, 2016

כרטיס סרטי מתנה - חותמת שכבות


שגעון חותמות בשכבות עבר מפרחים לעוד אביזרים והפעם סרטי מתנה. כמה מגניב זה!!

החותמת של חברה חדשה (יחסית) TheTon והדיו של Altenew. איך אפשר לא להכין כרטיסים בכל הצבעים??






Monday, October 24, 2016

כרטיסי שייקר


היום שני כרטיסי שייקר חמודים. אחד לילדה חמודה בת 12 ואחד בגלל שהיה לי דף מהמם שרציתי להשתמש בו. החרוזים בפנים הם מתוך סדרת מילוי לכרטיסי שייקר מ-ה-מ-מ-ת של Queen & Co.



Saturday, October 22, 2016

חג שמח פלפלונים


עוד כרטיסונים מפסח שמצאתי שעשיתי סדר במחשב.

אני מאוהבת בסט החותמות של הפילים הזה Adorable Elephants - כל כך חמוד.

ואת החותמת החתמתי בדיו Ombre Neon של Hero Arts - איזה אפקט מקסים זה נותן. שלושה צבעים זרחניים באותו פד דיו.

את הדוילי מתחת לפילים הכנתי לבד עם פאנץ של מרתה סטיואט להכנת דוילים. קונים ערכת בסיס עם צורת הדוילי שעל הכרטיסים האלה, ואפשר להוסיף עוד ראשים עם צורות דוילי אחרות. מאוד מוצלח.





Wednesday, October 19, 2016

כרטיסי חג שמח

השבוע עברתי על התמונות במחשב שלי ומצאתי את הכרטיסונים החמודים האלה שמזמן הכנתי (נדמה לי שאולי אפילו לפסח) שעוד לא פרסמתי בבלוג.



Tuesday, October 18, 2016

כרטיסוני יום הולדת


לפעמים אני צריכה כרטיסים זריזים ליום הולדת והכרטיסונים האלה ענו בדיוק על הצורך הזה. השתמשתי בחותמת של הציפורים המשוגעות של טים הולץ עם קצת נייר מסיכה כדי להחתים בשכבות. צביעה זריזה ותוך רבע שעה היו לי שני כרטיסים חמודים מוכנים.



Monday, October 10, 2016

ברוך הבא - כרטיס לתינוק

מהיום שראיתי את סט התינוק המתוק של Lawn Fawn ידעתי שאני רוצה להכין כרטיס כזה. רק חיכיתי לילד המתאים להשקיע בו :-)

ואכן, האחיין הפרטי המתוק שלי הוא הנמען המושלם לכרטיס הזה...

את הרקע של השמיים והדשא צבעתי עם דיו דיסטרס, חתכתי עם חותכנים בביג שוט כדי שיהיה קצוות מעניינים. את ההחתמות של הבגדים צבעתי בטושי קופיק. המשפט הובלט עם אמבוסינג לבן ואת הכל הדבקתי על כרטיס כחלחל שהחתמתי עליו חותמת רקע כדי לתת קצת יותר עניין.



Sunday, October 9, 2016

תגיות לבת מצווה

בכיתה ו', בבית הספר של הילדים שלי, ושמעתי שגם בבתי ספר רבים אחרים בארץ, הילדים מוזמנים לעשרות חגיגות בת מצווה במהלך השנה. כל חגיגה דורשת מתנה (במקרה שלנו, לשמחתי, הוחלט שכבתית על 50 ש"ח אחיד לכולן).

אבל גם אם המתנה שווה לכל הילדים, את הברכה כל ילד צריך לכתוב לעצמו ופה אפשר קצת להשקיע. אצל הבן הבוגר קישטתי מעטפות (אפשר לראות בפוסט הזה ובפוסט הזה) ואצל הבן הצעיר החלטתי להכין תגיות שילכו בתוך המעטפה.




כדי להכין את התגיות הפכתי את שולחן העבודה בסלון למפעל לייצור כרטיסים. הנה שתי תמונות מתהליך העבודה, הצלחתי להשתמש בהמון וואשי טייפ ובהרבה מהדיו האהוב שלי שבתקופה האחרונה קצת נזנח.




היה ממש כיף להכין את התגיות, ובסוף כולן הלכו לחברה עבור הבן שלה. מה שאומר שיש לי עוד יום יצירה כזה לבן הפרטי שלי :-)

Thursday, October 6, 2016

פוסט שנה טובה אחרון - מלא מלא כרטיסים


בקיבוץ אצלנו מקובל לתת כרטיסים לכ-ו-ל-ם. כל המשפחות עם הילדים מוציאות "תיבת דואר" מחוץ לבית והילדים עוברים ומחלקים שנות טובות בין כל הבתים.

זה מנהג נפלא ומאוד כיף, אני תולה את הברכות שאנחנו מקבלים על דלת הכניסה וזה שמח וצבעוני.

הילדים בדרך כלל עושים איתי את הברכות הראשונות מאוד מושקעות, אבל בגלל שצריך 30-35 ברכות אני תמיד מכינה גם עיצוב זריז על מנת שנוכל לסיים בזמן.

הנה תמונה של כל הכרטיסים שהילדים ואני הכנו השנה.

הסט הראשון משתמש הרבה בוואשי טייפ וחותמות. בכרטיסים האלו לילדים עוד היתה סבלנות.



ובסט השני, העברנו קארדסטוק לבן בביג שוט עם פולדרים של הבלטה (סוף סוף יצא לי להשתמש בכל תבניות ההבלטה הרבות שיש לי) וצבענו עם דיו דיסטרסט. בהתחלה השתמשנו בספוגיות אבל ראינו שזה לוקח הרבה זמן אז עברנו להשתמש בדיו ישירות על הדף. 



מאחלת לכולם שנה נפלאה, הרבה בריאות, שמחה אהבה ושפע של יצירה :-)

Wednesday, October 5, 2016

קופסאות לדובשניות ושקיות בהכנה עצמית

עוד פרוייקט סופר זריז כדי לתת דובשניות מתנה.

גם הפעם השתמשתי בבניירות  מסטאק ראש השנה של קרן דניס (כמה הרבה השתמשתי בו והוא עדיין לא נגמר...). עטפתי קופסת שימורים גדולה.



שוב הכנתי את השקיות לבד (כמו בפעם הקודמת) עםדפי העטיפה של נתנאלה. השימוש ב- Crop A Dial ובניטים הצבעוניים כדי לעשות את החורים לידיות משדרג אותן מאוד. הן ממש נראות מקצועיות.


Tuesday, October 4, 2016

קופסאות שנה טובה בסילואט


יש לי עוד שני פרוייקטי שנה טובה להעלות לבלוג ואז אפשר יהיה לעבור להעלאה של כל הדברים האחרים שעשיתי בכמה חודשים האחרונים.

לפני כמה ימים הכנסתי מאפינס דבש וכדי לחלק אותם לשכנים הייתי צריכה מיכל קטן ומעוצב. כמובן שיכולתי לתת בצלחת חד פעמית, אבל אם יש תירוץ לחתוך קופסא בסילואט....

את הקובץ של הקופסא לירון העלתה בקבוצה של סילואט ישראל בפייסבוק. הניירות הם מסטאק ראש השנה של קרן דניס
את התגיותת חתכתי עם חותכן בביג שוט בזמן שהסילואט עבדה ובתוך פחות מחצי שעה היו לי 5 קופסאות מוכנות עם המאפינס בפנים. שווה!



הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).