Monday, April 22, 2019

מיני אלבום שנה ראשונה לנעמי

בזמן האחרון אני בחשק להכין מיני אלבומים. אמנם לוקח הרבה זמן להכין אותם ובעבר לא הייתי חובבת גדולה שלהם, אבל מצד שני הם כיפיים לתת כמתנה וגם סוף סוף יש לי שימוש במליוני הדפים היפים שאני קונה ותמיד היה  לי קשה למצוא להם שימוש (ואז אין לי הצדקה לקנות עוד...)

כמה מפגשי יצירה עם חברות, הניבו כמה אלבומים כיפיים במיוחד. את חלקם אני עדיין לא מפרסמת כי המקבלות המיועדות עדיין לא קיבלו ואני לא רוצה להרוס את ההפתעה.

אבל את האלבום של היום, כבר נתתי ולכן יכולה לפרסם.

גדול האלבום 6*8 אינץ. זה גודל מושלם, מצד אחד אפשר להשתמש בדפים של סטאקים קטנים, ומצד שני, הדפים מהסטאקים הגדולים מספיקים לשני דפים מכל אחד - יחסית חסכוני. וגם תמונות 9*13 נכנסות בו נהדר.

לטובת האלבום השתמשתי בסטאק דפים נפלא של Echo Park - Hello Baby שקניתי במשולב גם אצל רעותא וגם במסטיקים - ניצלתי את המבצעים המדהימים שהיו החודש והתחדשתי בסטאקים האלו גם לבנים וגם לבנות (אז צפו לעוד כמה אלבומים עם הדפים האלו....).

את הכריכה בניתי עם צ'יפבורד שבא חתוך בגודל המתאים מרעותא. אני שונאת לחתוך צ'יפבורד, אז קיטים מוכנים כאלה עושים לי את החיים קלים יותר.



מאחר שרציתי שהאלבום יהיה לשנה הראשונה, תיכננתי אלבום מפל עם שישה פלאפים בכל צד. אחד לכל חודש.

בניתי את האלבום מהראש, לא לפי הדרכה, אבל אם אתם רוצים הדרכה למשהו דומה, באתר של יעל יש מיני עם מפל, שם תוכלו לראות הסבר איך בונים מפל. הסגירה של הפלאפים היא מגנטית. קצת חששתי שעם כל הדפים המדוגמים המגנט לא יהיה חזק מספיק אבל הוא כנראה מספיק חזק ולמרות כל השכבות הוא עובד מצויין (שכבה אחת של דף מדוגם על המגנט העליון ושתי שכבות על התחתון - דף מדוגם ואחר כך גם התמונה).


השתמשתי בכרטיסונים הקטנים והמספרים שבאים עם הקיט כדי לסמן את החודשים. והתמונה תבוא בצד התחתון.






מאחר ומדובר על אנשים שלא מתעסקים בסקראפ בשוטף, הכנתי להם דוגמא איך להדביק את התמונות וגם צירפתי מדבקות פינה במספר המתאים.
בעמוד הראשון הייתי צריכה לחשוב על פתרון איך לשים את המספרים, כי אין לי את הפלאפ העליון כמו בשאר הדפים, ומאחר ואין עדיין תמונה בחודש השביעי, זה גם היה צריך להיות משהו שהם יוכלו לעשות לבד. בסוף החלטתי להדביק את העיגול עם המספר, רק בחלק העליון וכך אפשר להחליק את התמונה מתחת (כמו בחודש הראשון).


1 comment:

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).