Monday, September 5, 2016

ביג שוט - קווים לדמותו (וידאו הדגמה)


שוק הסקראפ הישראלי עלה מדרגה (אני חושבת) בכמה חודשים האחרונים ואפשר לראות זאת בשפע המוצרים שאפשר לרכוש בארץ. וכרגע כרגע (אל תפספסו) יש שתי מכירות נהדרות של מכשירי ביג שוט. 
אחד דרך נתנאלה ואחד דרך קבוצת יוצרות מעזות (הקניה דרך מסטיקים). לטובת כל אותן רוכשות מאושרות החלטתי שהגיע הזמן שאני אוסיף לאוסף ההדרכות באתר שלי גם הדרכה על הביג שוט.




הוספתי קישורים לכל אותם האביזרים שדיברתי עליהם. שימו לב שבקישורים יש גם כמה קישורים לעוד מוצרים, זה בעיקר לוחות להחלפת לוחות הפספקס השקופים, אל תפספסו את הצבעים המגניבים שהם מגיעים בהם.

 
Big Shot
Buy From:
[Amazon]
[Scrapbook.com]

Magnetic Platform
Buy From:
[Scrapbook.com]
[Amazon]
 
Impressions Pad
Buy From:
[Amazon]
 
Silicone Rubber
Buy From:
[Amazon]
Cutting Pads
Clear
Buy From:
[Amazon]

 
Cutting Pads
Giltter Purple
Buy From:
[Amazon]
 
Cutting Pads
Giltter Gold
Buy From:
[Amazon]
 
Cutting Pads
Silver Glitter
Buy From:
[Amazon]
 
Cutting Pads
Mint
Buy From:
[Amazon]

Cutting Pads
Coral
Buy From:
[Amazon]

Mylar Shims
Buy From:
[Amazon]

מקווה שנהניתם בהדרכה.
שאלות? משהו לא ברור? אשמח לענות בתגובות.

1 comment:

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).