Monday, June 17, 2019

חותמות שעווה

[17/6 עדכון בנושא הזמנת חותמות אישיות בסוף הפוסט]

כאילו לא היה לי מספיק עם חותמות עם דיו, מצאתי לי משחק חדש.... חותמות בשעווה... כמה כיף שזה. ממש ממכר.


לטובת כל קוראי הבלוג האהובים והאהובות שלי צילמתי סרטון הסבר קצר איך מחתימים עבור כל מי שרוצה להתחיל.

המצרכים הנדרשים:
1. כפית לחימום השעווה
2. פתיתי שעווה
3. חותמות שעווה
4. נר
5. מתקן להניח עליו את הכפית (זה כמובן לא חובה, אפשר להחזיק את הכפית ביד על הנר).



כמה טיפים:

  1. הכפית לחימום השעווה ממש לא יקרה, ולכן כדאי לקנות אחת נפרדת עבור כל צבע ולחסוך את זמן הניקוי שלה בין צבע לצבע.
  2. שימו לב שיש שני סוגים של כפיות - אחת קצת יותר קטנה מהשניה, והיא לא יושבת טוב על מתקן החימום. אני מקשרת (למטה ברשימת הקישורים) לכפית מהסוג שמתאים למתקן.
  3. ניתן לשפוך את השעווה ישירות על המעטפה או הנייר ולהחתים ישירות על הפרוייקט אבל אני אוהבת להכין מראש, כי להדליק את הנר ולעבור את כל התהליך של החימום והניקוי מסביב עבור החתמה אחת זה לא נראה לי ניצול נכון של זמן. את החותמות המוכנות אני מדביקה לפרוייקטים שלי עם דבק נוזלי או דו צדדי.
  4. היחס של פתיתים להחתמה הוא 2 פתיתים להחתמה אחת.
  5. כדאי (מאוד!) לעשות את כל החימום וההחתמה בחדר מאוורר היטב, כי יש קצת עשן וריח בזמן תהליך החימום וההחתמה.
  6. ניתן לקנות את הראש של החותמות בנפרד ולהחליף כל פעם את הידית. אני רכשתי שלוש חותמות עם ידיות ועכשיו אני קונה רק ראשים וכך אני יכולה להחתים בסרט נע עד שהקודמות מתקררות. 
  7. נתנאלה יצאה עם ראשים עם כיתוב בעברית - להיט!!
  8. גם ברשת דן דיל ניתן להשיג ערכות החתמה בשעווה.
  9. וזהו! תהנו - זה ממש ממכר.
קישורים למוצרים שאתם רואים בתמונה למעלה:

 מתקן לחימום שעווה
[Aliexpress]


כף לחימום שעווה
[Aliexpress]

פתיתי שעווה
[Aliexpress]
[נתנאלה]
 
חותמות כפות רגליים תינוק
[Aliexpress]
[נתנאלה]
 
חותמת מגן דוד
[Aliexpress]


חותמת LVOE
[Aliexpress]

 
חותמות טבעת נישואים
[נתנאלה]


תוספות משיחות שערכתי בנושא עם חברות בקבוצות היצירה השונות
  1. במקום פתיתים אפשר לקנות מקלות שעווה ואז אפשר לטפטף ישירות על הדף ולא צריך כפית לחימום.
  2. יש אפשרות להזמין חותמות אישיות.
    אני הזמנתי חותמת שנה טובה מהמוכר הזה ויצא ממש מוצלח
    הגודל הסטנדרטי הוא 25 מ"מ -אני הזמנתי רק את הראש כי כבר יש לי הרבה ידיות.
    ששולחים קובץ טקסט אין צורך לעשות Mirorr (תמונה ראי) לטקסט.

הסבר מפורט (צעד אחד צעד) איך שלחתי את התמונה למוכר:


2. צריך לבחור את הראש  של ה- 25 מ"מ (זה תואם את הסטנדרט בארץ וכך יתאים לידיות שיש לכם כבר).

3. משלמים על ההזמנה.

4. אחרי ששלמתם על ההזמנה צריך לשלוח למוכר את קובץ התמונה דרך האתר. נכנסים להזמנות שלי ובוחרים את ההזמנה ולוחצים על - צור קשר עם המוכר / Contact Seller


5. בהודעות שולחים למוכר את התמונה כקובץ תמונה (JPG או PNG). אין צורך לעשות ראי (Mirror) לטקסט.

6. מוודאים שענה לכם שהכל בסדר.

7. מחכים לקבל את החבילה :-)


5 comments:

  1. איזה חמוד! תודה על ההסבר והקישורים :)

    ReplyDelete
  2. יפה מאוד! תודה על ההסברים, הסרטון והקישורים.. אלופה!!

    ReplyDelete
  3. את אלופה.. אבל את גורמת לי להוציא הרבה יותר מדי כסף!! פעם שעברה עוד עמתי בפיתוי - אבל לא אוכל לעשות זאת לאורך זמן ;)

    ReplyDelete
  4. כמה זמן המשלוח? אני צריכה את זה דחוף

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).