Friday, December 27, 2019

כרטיס ברכה עם סטנסיל

אחרי שראיתי המון סרטונים על ה- PIXIE SPRAY שמדביק סטנסילים לדף בצורה זמנית ולא הורס את הדף שמקלפים את הסטנסיל הייתי חייבת להזמין ולנסות.

כדי לנסות, חתכתי לי סטנסיל עם הסילואט מדף מפל. ועם Crystal glaze של NUVO החלטתי לנסות. זה לא המדיום הכי מתאים לסטנסילים, אבל זה מה שהיה לי בבית (אל דאגה, מדיומים יותר מתאימים כבר בדרך אלי, רק שדואר ישראל יזדרז טיפה....) אבל יצא ממש מעולה.

הספריי ממש להיט, קל לעבוד איתו ובקילוף באמת הוא לא קורע את הדף.


את האותיות חתכתי עם הסילואט, מה שאיפשר לי לחתוך אותן עם מאטינג מתאים בשתי שכבות. אהבתי את המראה שיצא.
הכרטיס הוא חלק מקופסת ברכות שהוכנה לחברה יקרה. כל אחת בחרה תכונה וכתבה ברכה מתאימה.


דף הבסיס שהשתמשתי הוא קארדסטוק 250 גרם שחור מנצנץ פשוט מושלם! העובי שלו בול מתאים לבסיסים והנצנוץ מוסיף המון לכל פרוייקט.



במה השתמשתי:

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).