Sunday, December 30, 2018

צלליות בפרופיל - הילדים שלי

לפני 7 שנים (!!!! זה נראה כאילו זה היה שנה שנתיים) עשיתי לילדים שלי תמונת פרופיל וגזרתי ידנית את הצללית שלהם והכנתי קנבסים מהתמונה. כבר זמן מה שאני אומרת לעצמי שהגיע הזמן לעדכן את הצלליות כי הילדים גדלו וגם כי בא לי לחדש.

הפרוייקט של ה- Acrylic Pouring הגיע בדיוק בזמן. הכנתי שלושה קנבסים והם חיכו בסבלנות לצלליות.

השנה חתכתי את הצלליות בעזרת הסילואט וזה שיפור משמעותי לעומת הגזירה הידנית גם ברמת הגימור וגם באפשרויות. בחרתי לחתוך את הצללית בשחור ובלבן ולהדביק אחד על השני כדי ליצר את הקו הדק של הלבן בקו המתאר של הצללית השחורה. 


לטובת כל השואלים, אלו השלבים שעשיתי על מנת להכין את הצלליות בסילואט:
1. צילמתי את הילדים בפרופיל על רקע קיר לבן. יש לשים לב שהילדים לא לובשים חולצה בהירה.
2. את התמונה פתחתי באתר https://www.photopea.com/ ושם בעזרת כלי ה Magnetic Lasso Select  בחרתי את קווי המתאר של התמונה. זאת גם הסיבה שכדאי שהילדים לא ילבשו בגדים בהירים, כי אז קל לתוכנה לזהות את קווי המתאר.
3. את הבחירה מילאתי בצבע שחור על גבי שכבה נפרדת.
4. את השכבה השחורה שמרתי בפורמט PNG.
5. את קובץ ה- PNG גררתי לתוך שולחן העבודה בתוכנת הסילואט.
6. עשיתי על הדמות (השחורה) טרייס.


ובשביל עצמי, צילמתי את הפרוייקט הקודם ואת הנוכחי אחד ליד אחד. ממש מרגש!!


2 comments:

  1. צלליות הנכדים שלי הוא פרויקט מרגש ביותר
    תבורכנה ידיך וכל הכבוד לכשרונך, חריצותך והצטיינותך.

    ReplyDelete
  2. חיפשתי וחיפשתי, כי זכרתי שראיתי את זה אצלך ובא לי לעשות! תודה על ההוראות המדויקות. ינוסה. <3

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).