Tuesday, November 20, 2018

Acrylic Pouring - אקריליק פורינג


טוב, זה באמת משהו מיוחד.... זה נקרא Acrylic Pouring, וזוהי טכניקה של מזיגה נוזלית של צבע אקריל מדולל. מערבבים צבעי אקריל עם חומר מיוחד שהופך אותם ליותר דלילים (או העצלנים, כמוני, קונים את הצבע כבר מדולל) ואז שופכים אותם על קנבס ומזיזים את הקנבס מצד לצד כך שהצבע יכסה את כל הקנבס.

התוצאה פשוט מדהימה. אמנם קשה לחזות איך זה יצא בדיוק. זה ממש "מה שיוצא אני מרוצה".....

עשיתי נסיון עם סקלות צבעים שונות וכולן יצאו נהדר!


זה הצבעים שהשתמשתי בהם. סדרת Color Pour של American Crafts  

אחרי הייבוש מרחתי על הקנבסים Glossy Varnish כדי לשמור על הצבעים.


קבלו קצת תמונות מזמן הייבוש.



את העבודה עצמה עשיתי בתוך קופסת קרטון כי יש הרבה לכלון והמון צבע נשפך לצדדים. הניירות הקטנים בצידי הקנבסים זה קרטונים שהעברתי בצבעים שנשפכו בתוך הקרטון. שימוש מירבי בצבע....

יש לי כבר רעיון מה לעשות עם הקנבסים המוכנים, אבל זה בטח יקח לי שנה-שנתיים ליישם....

הצבעים שהשתמשתי בהם הם:

מי שמתעניין עוד יכול לבדוק את הסרטונים באתר של AC ולחפש סרטונים של ACRYLIC POURING ב- YOU TUBE.

ניתן גם לרכוש רק את החומר שמדלל את צבעי האקריל Pouring Medium ואז אפשר לעבוד עם כל צבע אקריל שיש בבית.

מצאתי גם עמוד בעברית עם המון הסברים על טכניקת הפורינג ועוד קישורים לסרטים שונים ורעיונות שונים לאן לקחת את הטכניקה הזאת (צביעת רהיטים לדוגמא...).

אהבתם?

2 comments:

  1. איפה בישראל אפשר למצוא את החומר המדלל?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ראיתי בארט דיפו, לא יודעת איך הוא. לא ניסיתי.

      Delete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).