Monday, November 19, 2018

פינת המוצר המגניב - מדביק/מרים פאייטים/חרוזים

כבר מלא מלא זמן לא פירסמתי את "פינת המוצר המגניב", וכבר ממש ממש התגעגעתי.

לפני שבועיים קיבלתי משהו חדש, גם עובד מעולה וגם זול זול, זה בדיוק מה שמתאים לפינת המוצר המגניב.

אז הפעם אני מציגה לפניכן את מרים/מדביק הפאייטים/חרוזים. מדובר על מקל קטן שבקצהו שעווה דביקה שעוזר להרים חרוזים או פאייטים למקום אותם במקום המתאים על הכרטיס.

והפעם, לא רק שאני מציגה את המוצר שאני אוהבת, אלא שאני עושה סקירה בין 4 מוצרים שונים שכולם נועדו לאותה מטרה.



  1. Uchida  -  Double Ended Jewel Picker
  2. Silhouette Cameo Pick Me Up Pen
  3. Wax Pencil 
  4. Wax Dotting Pen
בסרטון הבא אני מציגה את ארבעת הכלים ומסבירה על ההבדלים ביניהם.
לטובת אלו שסקרנים ולא רוצים לראות את הסרטון, המנצח הגדול הוא ה - Wax Dotting Pen הוא גם זול, גם יעיל, גם חזק וגם נוח לעבודה. בקיצור - מומלץ!


אשמח לשמוע אם אתם עובדים עם כלי אחר או שניסיתם את הכלים שסקרתי למעלה.



No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).