Wednesday, April 20, 2011

איך להוסיף תגובות בבלוג

עדכון 27.4 - חזרתי למנגנון התגובות הישן, כך שהפוסט למטה כבר לא  רלוונטי.


היום הוספתי גאדג'ט תגובות חדש בבלוג (Disqus).

היתרון הגדול של התגובות האלו על פני התגובות שבאות באופן אוטומטי עם בלוגר היא העובדה שאפשר להגיב לכל תגובה באופן נפרד והתשובה מופיעה מתחת לתגובה המתאימה, והתגובות לא נראות כמו שרשרת ארוכה ללא קשר של תגובות (threaded comments for blogger). גם יש אפשרות להרשם לתגובות ולקבל אימייל שמגיבים לתגובה שלכם.
והקישור לחשבונות של גוגל, פייסבוק וטויטר הוא צ'ופר נוסף שמאפשר להגיב בקלות (כמובן שאפשר גם להגיב בלי להרשם באחד מהמקומות הללו).

וכמובן - כבר ציינתי בפוסט הראשון, אני אוהבת את ההתעסקות הזאת עם טכנולוגיות חדשות :-)

בקיצור - אחרי ההקדמה הארוכה הזאת, לטובת אלו שלא מצליחים להוסיף תגובות בבלוג שלי, הוספתי קובץ עזרה קצר:

1. בסוף כל פוסט ישנה תיבת טקסט שבה כותבים את התגובה.

2. לאחר שכותבים את התגובה בתיבת הטקסט לוחצים על הקישור: "הצבת תגובה כ..." ומקבלים את החלון הבא:

בחלון הזה ישנה אפשרות להגיב על ידי הוספת אימייל, שם וכתובת אתר באופן ידני (את כתובת האתר אתם יכולים להוסיף אם תלחצו על הלינק: "Link to your website") כמו בדוגמא שבתמונה למעלה.

או שאתם יכולים יכולים לבחור באחד הלינקים בצד, כדי להוסיף עם הפרופיל שלכם בפייסבוק, גוגל, טוויטר, יאהו וכו'.



מקווה שזה יעזור.

Happy commenting!!

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).