Wednesday, June 24, 2015

תודה וציפור מנצנצת


כבר אמרתי שאני אוהבת את חותמות החיות של רחלי בן אהרון (שאפשר לקנות בקסם שימושי, קישור למטה ברשימת המוצרים בהם השתמשתי). והפעם השתמשתי בחותמת של הציפור.

את הרגע לציפור הכנתי עם שני צבעים של דיו דיסטרס. מעכתי את הפד על ניר שקוף, השפרצתי על זה מים ואז הדבקתי את הדף לשקף.




השתמשתי בדיו זהב, בתמונה העליונה לא כל כך רואים את זה, אבל הוא כל כך מנצנץ, אני מתה עליו. זה נותן לכרטיס מראה אלגנטי ממש. 


פה גם אני רוצה להציג סרגל מאוד מיוחד שעוזר לחתוך את השוליים המדוייקים לריבוע. לסרגל יש שפה שעליה מלבישים את השכבה העליונה (הדף הלבן עם הציפור במקרה שלי) ואפשר לבחור את גודל השפה שרוצים, יש מידות על הסרגל.

קוראים לסרגל Perfect Layers ואפשר להשיג אותו באמזון





No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).