Monday, August 10, 2015

Shana Tova Cards #3

אל תשכחו שעדיין יש זמן (עד יום רביעי) להרשם להגרלת שנה טובה בבלוג שלי
There is still time to comment here to participate (until Wednesday) in the Happy new year giveaway


וחזרנו להפגזת השנות הטובות...האמת שאני נהנית מאוד להכין אותן... גם השנה נרשמתי לכמה החלפות של שנות טובות, אז יש לי מוטיבציה.

And we are back to many more Shana Tova cards. I like making them very much. I am also participating in a several card exchanges so those will be very handy.

בכרטיס הראשון חתכתי תפוחים עם תבנית חיתוך, הדבקתי לכרטיס עצמו ניירות בצבעים שונים ואת הכרטיס העליון הדבקתי עם דבק דבק תלת מימד כדי לתת גובה לדף ועניין לכרטיס. מדבקות שנה טובה של תוצרת הארץ וקווים עם שארפי שחור.

In the first card, I die cut the apples and then added patterned paper on the card itself behind the holes of the die cut. I then adhered the top panel with foam tape to the card and finished with letter stickers and dash line to frame the card.


בכרטיס הזה השתמשתי בתבנית הבלטה של כוורת, פנצצתי תפוחים קטנים והדבקתי את האותיות המדהימות שלימור החמודה מקסם שימושי שלחה לי שנה שעברה במתנה.

This card is embossed with the honeycomb embossing folder. The apples are punched and the letters are a gift I got from Limor David last year.


תראו כמה הן יפות מהצד.

Look how gorgeous those letters are.



בכרטיס הזה, העברתי את הדף העליון בתבנית ההבלטה של כוורת הדבש ואז חתכתי באמצע עם תבנית חיתוך של תפוח. את ההחתמה המדוייקת בתוך החיתוך עשיתי עם המיסטי שעזר לי מאוד. האותיות הן שוב של תוצרת שימושית.

This card I embossed the top panel with the honeycomb embossing folder and then die cut the apple in the middle. I was able to stamp the apple so accurately by using the Misti tool.


בכרטיס הזה ניסיתי משהו קצת שונה. החתמתי בהחתמה שקופה עם דיו דביק וחיממתי Embossing powder כדי להבליט ואחר כך עברתי על זה עם דיו לבן וספוגית כדי ליצור את מראה ההילה... הדבורה המתוקה היא מסט חותמות מהמם וחמוד (בעיקרון אמורים להחתים את טביעת האצבע באמצע... מעולה ליצירה עם ילדים).

In this card I tried a new technique (for me). I embossed the letters with the versamark and then embossed it with clear embossing powder, I then sponged the card with white pigment ink. The bee is from the cutest stamp set by clearly besotted. 



בתוך הכרטיס המשכתי את הברכה והחתמתי עם הדבורה עוד פעם.

This is the inside of the card, it's the end of the sentence from the outside of the card.




5 comments:

  1. I love how vibrant your apple is! It goes so well with the background....it really stands out! Great job.

    ReplyDelete
  2. כל פעם אני נהנית מחדש מכל המכשירים והדברים החדשים שאת משתמשת בהם! הכל יפה ומעניין! והתוצרים? בכלל אין על מה לדבר.. נהדרים! תודה שחלקת..

    ReplyDelete
  3. הכרטיסים מקסימים אבל זה עם התפוח במרכז - וואוו אני מתה עליו!!!

    ReplyDelete
  4. כרטיסים נהדרים. אהבתי בעיקר את השלישי. אחלה תבנית הבלטה - הרקע של הכוורת.

    ReplyDelete
  5. כרטיסים יפים ומגוונים, גם אני קיבלתי אותיות מהפיה השימושית ובקרוב תמונות של הכרטיסים שלי.... אני אוהבת שאת משתפת בהליך העבודה.

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).