Thursday, September 3, 2015

התחלת שנת הלימודים תשע"ו


אני מאוד אוהבת להכין לילדים שלי דברים לקראת שנת הלימודים החדשה. השנה הבת הקטנה שלי נכנסה לכיתה א, מה שאומר שכל הילדים שלי נמצאים בבית הספר (א', ה' ו- ז') מאוד מרגש.

התחלתי עם קופסה לעפרונות לכיתות של הילדים. את הקופסה חתכתי עם הסילואט. (קובץ: 3D Teacher Pencil Holder Gift). 



הכנתי להם גם קופסה שנראית כמו עפרון. הקובץ מהחנות של סילואט  (3D Pencil Shaped Box with Eraser Lid) והמדבקות של יעל יניב.



את הקופסאות מילאתי בעוגיות וצירפתי ברכה עם מכתב אישי לכל ילד מההורים. כך הם חיכו להם בבוקר יום שלישי על השולחן במטבח.


בקבוצה של הבת שלי שעולה יחד לכיתה א' יש 10 ילדים והכנו להם מתנת תשומת לב אישית מהילדה. את ההדרכה להכנת כרטיס העפרון ראיתי בבלוג של אושרת. האותיות הן חותמות שקניתי בקסם שימושי (חותמת כותרת - כתב חלול). כל ילד קיבל כרטיס ושקית עם עוגיות ביום שני לפני תחילת שנת הלימודים.


בבוקר יום שלישי, רציתי לעשות לילדים בתחנת ההסעה משהו מיוחד, אבל לא רק לילדים של כיתה א', אלא לכולם. בקיבוץ שלנו יש 63 ילדים שהולכים למערכת החינוך השנה ולכן זה היה צריך להיות משהו קליל יחסית.

עשיתי שלט לילדי כיתה א' (כל החיתוכים נעשו בויניל בסילואט) 


ומסביב לשלט הדבקנו סוכריה עם דגלון שעליו היה שם הילד ומאחור ברכת הצלחה בשנה החדשה. שהילדים הגיעו בבוקר לתחנה, כל ילד חיפש את הסוכריה שלו. זה היה הצלחה גדולה.


וזהו, כך התחילה לה עוד שנה.
נאחל לכולם שנה מוצלחת.

2 comments:

  1. מקסים כל הכבוד על ההשקעה

    ReplyDelete
  2. זה נהדר!! הכל מקסים! והרעיונות שלך כל כך יצירתיים.. משגע. את רעיון הסוכריות כבר אשמור לעוד שלוש שנים - כשהגוזל הבא יעלה :)

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).