Saturday, October 31, 2015

Love is in the air

גיסי היקר מתחתן עוד 3 שבועות אז כנראה זאת הסיבה שפתאום בא לי להכין כרטיסי חתונה.

My brother in law is getting married in 3 weeks so I guess this is why I am into making wedding cards :-)

את החיתוכים המקסימים של החתן והכלה שלחה לי מיכל מאירי ואני שמחה שיצא לי להשתמש בהם.

The groom and bride cut out were sent to me by Michal Meiri and I'm super excited I finally got to use them.

בכרטיס הראשון השתמשי לרקע בפאנץ הדויילי החדש של מרתה סטיוארט. אני מתה עליו. הוא כל כך יפה. על כל הדברים לאחרונה שאני מכינה אני מדביקה דוילי. מה שנחמד בו שקונים את ערכת הבסיס ואחר כך אפשר לקנות רק את הפאנץ העליון עם דוגמאות נוספות.

In the first card I used the Martha Stewart doily punch. I love it. This doily is so beautiful. Ever since I got it, I stick a doily on everything I make. The nice thing about it is that once you buy the started kit you can buy extra top punches to change the doily pattern.

הכרטיס משתתף באתגר הזהב באתר Scrappy Hands  ובאתגר "שחור לבן + צבע". במקרה הזה כמובן זהב, באתר רעותה

This card is participating in the Gold challenge on Scrappy Hands and in the "Black White + one color", in this case it's gold in Reuta Craft & DIY



תקריב כדי שתראו איזה יופי דיו הזהב מנצנץ.

Look how sparkly the gold ink is.


את הכרטיס השני הכנתי עם פולדר אמבוסינג של לבבות. הלבבות בו קטנים וחמודים. מבחינתי בדיוק בגודל המתאים לכרטיס. את הכיתוב החתמתי עם דיו שחור ואחר כך פיזרתי אבקת אמבוסינג וחיממתי ליצירת המראה המבריק. כל מי שניסה להחתים על הבלטה יודע שזה לא פשוט וההחתמה לעיתים יוצאת לא מושלמת. בדיוק בשביל זה יש את המיסטי שעוזר להחתים ולמי שאין או שלא רוצה להשקיע הרבה אפשר גם להחתים עם Fiskars stamp press שעוזר להחתים מדוייק או עוד פעם באותו מקום בדיוק.

The second card I made with a hearts embossing folder that I really love. The hearts are the right size for a card. The sentiment was inked with black ink and then I embossed with clear embossing to give it a shiny look. If you ever tried stamping on embossed card, you know it's not easy. This is where I really love using my Mistai for help, and if you don't have one, you can always use the Fiskars stamp press to help with the stamping.

הכרטיס הזה משתתף באתגר "שחור לבן + צבע". במקרה הזה כמובן אדום, באתר רעותה ובאתגר הכל הולך של סיימון

This card is participating in the "Black White + one color", in this case it's red in Reuta Craft & DIY and in the Anything goes challenge on Simon Says Stamp 




תקריב לכמה האמבוסינג מושלם ומבריק.

Close up to the perfect embossing.



2 comments:

  1. אצלך הכל כל כך יפה.. חייבת לשלוח לך עוד כמה כאלו (התוצרים נותנים לי השראה :) ) תודה רבה על הפירגון!

    ReplyDelete
  2. לייק גדול, על שני הכרטיסים.
    אוהבת את הטאץ' המוזהב בראשון!
    תודה שהשתתפת באתגר של scrappy hands!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).