Monday, January 11, 2016

Happy birthday crazy birds

הזכרתי כבר שאני אוהבת את החותמות של הציפורים המשוגעות? אה... כן? הזכרתי? טוב, אז אני אוהבת אותן, לא בטוחה למה אבל הן ממש מתוקות בעיני.

Did I mention I like the Crazy Birds stamps very much already? oh... I did? OK - so I do, I really like them. Not sure what it is, but they are super cute...

אז היום החלטתי להכין שני מיני כרטיסים ליום הולדת.

So today I used them to create a few fun little happy birthday cards.

הרקע מובלט עם תבנית עצים על קארדסטוק לבן, ואת הצבע החום השגתי עם דיו דיסטרסט. את הציפורים עצמן צבעתי עם קופיקים.

The background is embossed on with white cardstock and then I gave it the wood color with distress inks. And the birds are colored with Copics.




השבוע מתקיימת תערוכת ה- CHA החצי שנתית בארה"ב, שם כל יצרני החותמות והדפים והמכשירים מציגים את הדברים החדשים לשנה הקרובה, אז טים הולץ הציג את הציפורים המשוגעות בגרסה יותר קטנה... נחשו מה מיד הצטרף לרשימת המשאלות שלי???

This week is also CHA, this is a bi-annual show that all the stamp/paper/tools makers show their latest and greatest for the upcoming 6 months. So Tim Holtz showed a mini version of this crazy birds - this went right away into my wish list.

שני הכרטיסים האלה משתתפים באתגר העץ באתר של רעותא. ובאתגר "משהו חדש" של Simon Says Stamp (החותכנים של הציפורים הם חדשים עבורי).
This two card also participate in the Wood challenge on the Reuta website. and the "Something new" challenge by Simon Says Stamp (the bird's dies are new)


3 comments:

  1. מקסים
    מקסים
    מאיפה החותמת יומולדת שמח בעברית?

    ReplyDelete
    Replies
    1. קניתי אותם לפני הרבה זמן מחברה בשם מרס עיצובים שמשום מה האתר שלהם לא עובד יותר.

      Delete
  2. Your cards are so fun, I love these crazy birds !

    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week.

    Jo x

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).