Thursday, June 2, 2016

השוואה בין מטליות ניקוי לחותמות


והפעם בפינתנו "מה מצאתי בעלי אקספרס שיכול לחסוך לנו כסף" - מטליות ניקוי לחותמות.

לפני כמה חודשים חברת LAWN FAWN שאני מאוד אוהבת יצאו עם מטלית ניקוי לחותמות. כל מי שמכיר אותי יודע שהייתי "חייבת!!" לקנות אותה. ממש צריכה... והיא אכן  עובדת כמובטח. מצויינת! מנקה את החותמת מעולה, לא משאירה סיבים וגם יש עליה הדפס של הצבי החמוד של LAWN FAWN.

אבל, לפני חודש, מצאתי בעלי אקספרס, מטלית Magic Towel שנראתה לי אותו הדבר כמו המטלית של LAWN FAWN רק בלי המיתוג והחלטתי לנסות (מה אכפת לי, ב- 2$ אני מוכנה לעשות נסיונות...).

ולהפתעתי הרבה - המטלית מעלי אקספרס, מצויינת לא פחות. היא טיפה יותר דקה, אבל הרבה יותר גדולה ( פי 4 יותר גדולה, כלומר, אפשר לחתוך אותה ל- 4 מטליות בגודל של המטלית של LF). היא מנקה בדיוק אותו הדבר, וגם היא לא משאירה סיבים.

בקיצור - שווה ביותר.

למי שקונה - כדאי לשמור את המטלית בשקית עם טיפה מים. אם המטלית מתייבשת היא נהיית קשה ואז צריך לשטוף אותה במים כדי לרכך אותה

ועוד דבר אחד לסיום - גם אם המטלית מתלכלכת, היא עדיין עובדת אותו הדבר ולא מלכלכת את החותמות. אני לא מנקה בין שימוש לשימוש.


קישור למטלית Magic Towel בעלי אקספרס (לא לשכוח לעבור ב EBATES כדי לקבל קאשבאק על הקניה בעלי אקספרס)



לטובת מי שרוצה לראות הוכחות, הנה סרטון עם הדגמה של שתי המטליות:


1 comment:

  1. מעולה את! תודה רבה! כבר מזמינה לנסות :)

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).