Sunday, October 9, 2016

תגיות לבת מצווה

בכיתה ו', בבית הספר של הילדים שלי, ושמעתי שגם בבתי ספר רבים אחרים בארץ, הילדים מוזמנים לעשרות חגיגות בת מצווה במהלך השנה. כל חגיגה דורשת מתנה (במקרה שלנו, לשמחתי, הוחלט שכבתית על 50 ש"ח אחיד לכולן).

אבל גם אם המתנה שווה לכל הילדים, את הברכה כל ילד צריך לכתוב לעצמו ופה אפשר קצת להשקיע. אצל הבן הבוגר קישטתי מעטפות (אפשר לראות בפוסט הזה ובפוסט הזה) ואצל הבן הצעיר החלטתי להכין תגיות שילכו בתוך המעטפה.




כדי להכין את התגיות הפכתי את שולחן העבודה בסלון למפעל לייצור כרטיסים. הנה שתי תמונות מתהליך העבודה, הצלחתי להשתמש בהמון וואשי טייפ ובהרבה מהדיו האהוב שלי שבתקופה האחרונה קצת נזנח.




היה ממש כיף להכין את התגיות, ובסוף כולן הלכו לחברה עבור הבן שלה. מה שאומר שיש לי עוד יום יצירה כזה לבן הפרטי שלי :-)

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).