Wednesday, November 30, 2016

ספר המדבקות של מאיה


בכיתה של הבת שלי (כיתה ב') הבנות חזק בקטע של מדבקות - איזה כיף זה!! היא לקחה קלסר ישן והיא מדביקה שם את כל המדבקות שלה. אמרתי לה שאני אעטוף לה יפה את הקלסר.

אז הפעם גם הדרכה זריזה בתמונות.

את הקלסר עצמו עטפתי בטפט דביק מבריק עם לבבות. האם יש משהו יותר מתאים מזה לילדות בכיתה ב??



את האותיות החתמתי עם סט האותיות "כותרת" של קסם שימושי בדיו שמתאים לצביעה עם קופיקים.


כל אות קיבלה איור משלה (בסגנון zentangle) ונצבעה עם שני צבעים. אחר כך גזרתי אותן עם המספרים של ek success שהן לא פחות ממושלמות לגזירה מדוייקת כזאת.


את האותיות העברתי במכשיר להכנת מדבקות Xyron Sticker Maker


והדבקתי על רקע לבן שחתכתי עם חותכן מתכת בביג שוט והעברתי עם תבנית הבלטה על מנת לתת עוד קצת ענין.


אי אפשר עטיפה לילדה בת 7 בלי קצת נצנצים, נכון? בסוף הוספתי נצנצים עם טוש הנצנצים של זיג Wink of Stella


ובסוף, רק כדי שגם הבפנים של הקלסר לא יהיה משעמם, הוספתי פסים של וושי טייפ לעטיפה הפנימית.


הקלסר זכה לתשואות בבוקר שהילדה קמה. ואני הייתי מרוצה :-)






3 comments:

  1. אוסף שווה ביותר.. השדרוג שלו נהדר! כיף לבת שלך!!!

    ReplyDelete
  2. שדרוג מושלם לבת ה-7!! מסכימה עם מיכל, אכן אוסף משובח. שלי עוד שמור בקפידה אצל ההורים.. כל המדבקות שמישות.. ☺

    ReplyDelete
  3. כמה סבלנות יש לך! וואהו (: מקסים.

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).