Wednesday, August 9, 2017

כרטיסים לבית חדש


מסביבי כולם עוברים לבתים חדשים אז יצא שאני צריכה כמה כרטיסים למעבר בית. החלטתי לנצל את הסילואט לטובת העניין.

הכרטיס הראשון נעשה כולו בסילואט, גם החיתוך וגם הכיתוב נעשה עם העטים של הסילואט. השתמשתי בקובץ Home Card מהחנות עיצובים של סילואט.


את הכרטיס השני הכנתי עם החיתוכים של הכרטיס הראשון ואת הכיתובים החתמתי עם דיו דיסטרס אוקסיד.


והיה בדרך עוד נסיון שלא הצליח של הכרטיס הראשון אבל נשארו לי החיתוכים, אז גם ממנו הכנתי כרטיס.



במה השתמשתי:

  
 
אין כמו בבית
הבית של יעלי
Buy from:
[רעותא]

Congrats
Hero Arts
Buy from:
[Amazon]
[Simon Says Stamp

 Tiny Hearts Brights
Paper Pack - 
MFT
Buy From:
[Amazon]
[Simon Says Stamp
 
 Black and White Basics
Paper Pack - MFT
Buy From:
[Blitsy]
[Amazon]
[Simon Says Stamp]
 
silhouette
Cameo 3

Buy from:
[Amazon]
[סילואט ישראל]
 

Silhouette Replacement Blade
Buy from:
[Amazon]
[סילואט ישראל]

Silhouette Replacement
Cutting Mat

Buy From:
[Amazon]
[סילואט ישראל

Silhouette Cameo
Tool Kit

Buy from:
[Amazon]
[סילואט ישראל

Distress Oxide
Wilted Violet
Buy From:
[Blitsy]
[Amazon]
[Simon Says Stamp]



 

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).