Tuesday, October 10, 2017

איך להשתמש בפויל עם חותמות


היום יש לי משהו ממש מגניב לחלוק איתכן. כבר הרבה זמן יש לי רעיון לנסות להשתמש בפויל מבריק עם חותמות. כדי לעבוד עם פויל צריך להדפיס דוגמה במדפסת לייזר ולהעביר את הדף עם ההדפסה ועם פויל במכונת למינציה. 

למי שלא מכיר את העבודה עם פויל, הנה סרטון קצר שמסביר: 

אבל אני רציתי דוגמא של החותמות רקע שלי עם הפויל המבריק. אז עלה לי רעיון להחתים בדיו שחור חזק את החותמת. לסרוק למחשב ואז להדפיס במדפסת לייזר.

את הדף המודפס העברתי במכונת למינציה עם הפויל והנה יש לי דף רקע מבריק. יצא מקסים.

טיפים וחפירות:

1. טיפ לגבי מכונת הלמינציה: אני משתמשת במכונה רגילה משרדית שקניתי ב- 200 ש"ח לא במכונה היעודית MINC. לפי סרטונים שראיתי ה- MINC יותר חזקה וטובה, בהזדמנות אני אשתדרג, אבל לבינתיים אני מעבירה כל דף כמה פעמים על דרגת החום הגבוהה ביותר, זה נותן לי תוצאות טובות. להעביר פעם אחת לא הספיק לי לכל הדפים.

2. כדי להחתים את חותמת הרקע השתמשתי בדיו שחור שאני מאוד אוהבת שנותן החתמה מדוייקת וחדה, והשתמשתי במיסטי כדי להחתים מספר פעמים באותו מקום. יצא לי החתמה עזה ושחורה שעברה מעולה את הסריקה.






 Rose Terrace
The Ton Stamps
Buy from:
[The Ton]
 Leaf & Floral
Hero Arts
Buy from:
[Amazon
 
Flower Dot Pattern
Hero Arts
Buy from:
[Amazon]

Versafine Onyx Black Ink
Buy From:
[Blitsy]
[Amazon]
[Simon Says Stamp
 
Rainbow 
Deco Foil
Buy From:
[Blitsy]
[Amazon]
[Simon Says Stamp]

Purple 
Deco Foil
Buy From:
[Blitsy]
[Amazon]
[Simon Says Stamp

Turquoise
 
Deco Foil
Buy From:
[Blitsy]
[Amazon]
[Simon Says Stamp
 
Misti
Stamp Positioner
Buy from:
[Amazon]
[Simon Says Stamp]

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).