Wednesday, December 6, 2017

כרטיסי חנוכה שמח

באופן כללי, אני לא מכינה הרבה כרטיסי חנוכה, כי לא ממש שולחים כרטיסים כאלה לחברים, אבל השנה באחת מקבוצות היצירה ביקשו כרטיסים לחנוכה לילדים בסיכון אז הכנתי כמה. 




את הכרטיס הזה הכנתי עם הסילואט. עיצבתי במחשב והמכונה ציירה עם העטים של סילואט ועם עטי שארפי. להיט!


במיוחד הייתי מרוצה מהאפשרות החדשה להפוך כל צורה לפופ אפ במכונת הסילואט, אז הכנתי לכל כרטיס פופ אפ בפנים של סביבון. ואת הקישוט הכנתי עם העטים של סילואט והמכונה ציירה :-)




במה השתמשתי:

 
 
Cross-Stitched Rectangle
Lawn Fawn
Buy From:
[Amazon]
[Simon Says Stamp
 
silhouette
Cameo 3

Buy from:
[Amazon
  
Big Shot
Buy From:
[Amazon]
[Scrapbook.com]
 
 Silhouette
Sketch Pens
Buy from:
[Amazon]
[Simon Says Stamp]
 
Love you a latke
Stamp
Lawn Fawn
Buy from:
[Simon Says Stamp]
 
Love you a latke
Die
Lawn Fawn
Buy from:
[Simon Says Stamp]

Party Confetti Fancy Die

Hero Arts
Buy from:
[Amazon]
[Simon Says Stamp
 
 

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).