Sunday, May 13, 2018

כרטיס עם סטנסיל עיגולים

MFT מפציצים עם הדרכות שוות בזמן האחרון. ההדרכה האחרונה שלהם היתה פשוט מושלמת והייתי חייבת לנסות גם.

סטנסיל עיגולים אמנם לא היה לי, אבל סילואט יש לי, אז תוך 10 דקות הכנתי לי סטנסיל עיגולים ויצאתי למלאכה.





יצא מקסים וצבעוני.



 
דגלון מזל טוב
חותכן
טניה סול
Buy from:
[Tanya Sol]
[Touch of Art]

Painted Happy Birthday
Simom Says Stamp
Buy from:
[Simon Says Stamp

Big Thanks Die

MFT
Buy from:
[Simon Says Stamp]

silhouette
Cameo 3

Buy from:
[Amazon]

Replacement
Cutting Mat

Buy From:
[Amazon]

Tool Kit
Buy from:
[Amazon

Big Shot
Buy From:
[Amazon]
[Scrapbook.com]

Magnetic Platform
Buy From:
[Amazon

Cutting Pads
Silver Glitter
Buy From:
[Amazon]



No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).