Tuesday, December 11, 2018

כרטיסי שאריות - ריבועים עם מאטינג


אני ממשיכה עם הכרטיסים שהכנתי לאחר פתיחת תיבת פנדורה (או בשמה בישראל: קופסת השאריות).

כבר הרבה זמן שבא לי לנסות כרטיס ריבועים. השתמשתי בשני פאנצים, אחד ריבוע של אינץ' והשני ריבוע של אינץ' ורבע. את המאטינג (המסגרת הורודה והזהב) חתכתי עם הגליוטינה כדי לתת מסגרת של שמינית אינץ'.

הכרטיס הראשון הוא עם הריבוע של האינץ' והכרטיס השני עם הריבוע של האינץ' ורבע. לכל הריבועים חתכתי את הפינות וגם לכרטיס כדי לתת קצת יותר ענין לכרטיס.

שניהם יצאו נחמד, לא יותר מזה לדעתי. האינץ' ורבע יותר מוצלח, הוא ממלא את הכרטיס קצת יותר ויש קצת פחות שטח "מת", אבל שניהם לא מאוד מלהיבים בעיני.

את הכרטיסים סיימתי עם המדבקות המעולות (!) של Tea &Soda וכמה פנינים.




ואם יותר לי הגיג רנדומלי.... לא משנה כמה מכשירי חיתוך מתוחכמים יש לי (סילואט, ביג שוט..) בסוף אני תמיד חוזרת לפאנצ'ים. גיליתי שממש נוח שיש את הפנאצים הבסיסים (עיגול, עיגול סקאלופ, ריבוע וכו') בכל הגדלים - במיוחד שעובדים עם שאריות או עם חברות/ילדים.  כל פעם אני רוכשת עוד פאנץ עם גודל שעדיין אין לי וכמעט אין לי פאנצים שלא השתמשתי בהם בכלל....

1 comment:

  1. אפרתי.. אני אוהבת מאוד כרטיסי שאריות.. והכי אני אוהבת את אלו - שהן שאריות של משהו שהכנת לי!! (קופסת טישו, על השולחן במשרד..) שניהם יפים מאוד בעיני!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).