Saturday, October 17, 2020

כרטיסי פרחים בשכבות

 בלי התנצלויות... לא הגעתי לבלוג מלא מלא זמן וזה לא בסדר. אבל דווקא הכנתי כרטיסים פה ושם, לפרוייקטים יותר גדולים לא היה לי בכלל זמן. אבל אשתדל לפרסם את כל מה שפיספסתי לאט לאט.

ונתחיל דווקא מהסט האחרון שהכנתי השבוע של ארבעה כרטיסים עם חותמת שכבות נהדרת של אלטניו. אבל הכל התחיל דווקא מהסרטון הזה מהערוץ של scrapbook.com שמראה איך להכין דף עם דוגמת סיבי עץ עם דיו דיסטרס, זה היה נראה קל אז החלטתי לנסות ולהפתעתי זה באמת היה קל וגם יצא ליגה.


בסרטון, המדגימה ממליצה להשתמש בדיו דיסטרסט אוקסייד אבל דווקא את הצבע שאיתו היא מדגימה לא היה לי באוסקייד, אז בחרתי אחד אחר (Frayed Burlap) והוא יצא יפה, אבל טיפה היה לי כהה מדי (הכרטיס עם הפרחים הצהובים) אז את הכרטיסים הבאים ניסיתי עם דיו דיסטרס רגיל (לא אוקסייד) ולדעתי יצא יותר יפה.

גם את הדף הלבן שממנו חתכתי את המילים צבעתי עם הדיו (התואם לכל כרטיס) לפני שהחתמתי עם החותמת (ואחר כך גם עשיתי על כולם אמבוסינג שקוף כדי שיבריקו) כדי שיראה שזה אותו הדף.

את כל הכרטיסים בסוף חתכתי עם חותכן המסגרת של MFT שלדעתי מוסיף המון עם התיפורים העדינים בגבול הכרטיס. לסיום הוספתי קצת נצנצים על החלקים הכהים של הפרחים והדבקתי קצת נקודות דביקות בצבעים המתאימים.

כרטיסי הבסיס נחתכו מהדפים הצבעוניים של דן דיל, חברה ארגנה קניה מרוכזת ואני רכשתי כמה דפים מכל צבע לבדיקה ואני מאוד אוהבת אותם.






במה השתמשתי:

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).