Thursday, December 23, 2021

כרטיס יום הולדת מנצנץ

 בראש שלי זה היה אמור להיות כרטיס זריז, אבל בפועל לקח לי מלא זמן. כי חתכתי בהתחלה את הדף העליון מדף לבן וזה היה נראה פשוט מדי, אז עברתי לדף כסף מ-ו-ש-ל-ם שעשה את כל ההבדל. את חיתוך המילים עשיתי עם הסילואט שזה תמיד שוס. ואז אחרי שכבר התקבעתי על דף מתאים, הצלחתי לחתוך את המסגרת מסביב בצורה עקומה, מה שידעתי שישגע אותי לעולמים, אז הייתי צריכה להתחיל מהתחלה.....

כישורי הצילום שלי מחפירים... הצילום לא עושה צדק לכמה שהכרטיס יצא מגניב בסופו של דבר. גם הדף הסגלגל התחתון מנצנץ.



בצילום הזה ניסיתי לתפוס את כל המנצנץ, הצלחה חלקית....




No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).