Thursday, November 23, 2023

פרוייקטים לשאריות - פולדר כרטיסיות

לפני כמה שבועות החלטתי שאני חייבת לסיים כמה סטאקים שנשארו לי מהם רק שאריות בודדות.

היום אני אראה מה עשיתי מהשאריות של הסטאק 

לסטאק יש דפים של כרטיסיות קטנות, 3*4 אינץ. הכנתי מהם כרטיסונים קטנים עם פולדר.

כך הפולדר נראה סגור.


אהבתי פה את ההמשכיות של הדיגום.


וכך זה נראה עם הכרטיסיות בפנים.


אחר כך הכנתי שני כרטיסי תודה. בסך הכל כרטיס פשוט. הרקע מחתיכה שלמה של דף. והכיתוב תודה גם מדף מהסטאק והבסיס הוא כמה שכבות לבנות כדי לתת גובה.


ולבסוף סיימתי עם מתקן לעטים. הכנתי אותו לפי הגודל של הכרטיסיות מהסטאק. הבסיס הוא קארדסטוק שחור 370 גרם. יצא מאוד יציב.


במה השתמשתי:

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).