Friday, March 15, 2024

כרטיסי שאריות - FAIRY TALE

היום כבר ממש סחטתי את הסטאק עד הטיפה האחרונה :-) באמת שאני ממש אוהבת אותו אבל הוא כל כך ישן שאמרתי לעצמי שהפעם אני לא מחזירה שאריות למדף, אני מסיימת אותו וזהו!

בקניה האחרונה שלי מהסדריה קיבלתי מהם במתנה בסיסים לכרטיסים. מדובר על כרטיסים מאיכות מעולה, גדולים ממש (6.75*5 אינץ) שבאמצע יש להם ריבוע בולט. ממש יפים! החלטתי להשתמש בהם הפעם בתור הבסיסים לכרטיסים.

בכולם השתמשתי בטכניקות שונות של כרטיסים שאריות כי בשלב הזה באמת שנשארו לי כבר רק שאריות בגדלים מאתגרים.





וזהו! הסטאק הזה באמת שימש אותי המון ונשארו לי ממש שאריות פצפונות שהלכו אחר כבוד לפח. עמדתי במשימה!
הנה תמונה קבוצתי של כל הכרטיסים שיצאו מהשאריות של הסטאק.



No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).