Saturday, June 8, 2024

מה קורה שלא מגהצים ויניל מתגהץ על חום מספיק

איך שראיתי את העיצוב הזה של התרנגול ידעתי שאני חייבת (!!!) חולצה כזאת. לא התעצלתי, נסעתי לקניון לקנות חולצה לבנה ומייד (עניין של 3-4 חודשים.. באמת שבקטנה) הכנתי לעצמי חולצה.

יצא מהמם, גיהצתי והייתי מרוצה מעצמי ברמות על חלל.

אבל אז, לבשתי אותה עם שיער רטוב ופתאום ראיתי שהצבע נוזל. שערוריה!!! מייד סימסתי לחברה להתלונן והיא אמרה לי לנסות לכבס ולראות אם זה עובד.

טוב, זה לא עזר.... כביסה הכי עדינה בעולם. לא רק שהצבע כולו ירד, גם חצי מהעיצוב נפרד מהחולצה (זה אגב נתן לי את הרמז לגבי מה שקרה).

הניחוש שלי היה שלא גיהצתי בחום המתאים. החלטתי לא להתייאש וניסיתי שוב. הפעם גיהצתי עם חום של 175 מעלות, 20 שניות, קילוף חם ועוד 20 שניות. מה אגיד לכם?? הצלחה מסחררת!!

התמונה הבאה היא אחרי כביסה.


 
במה השתמשתי:

DTV ויניל מתגהץ להדפסה: [SISER AMAZON] [דניגל]

שקף דביק להעברה [AMAZON] [דניגל]

קובץ להדפסה
 

ונקודת בונוס למי ששרד עד סוף הפוסט - הכיתוב הוא הומאג' לפרק המפורסם מחברים שרוס מגלה שרייצל וג'ואי יוצאים


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).