Thursday, May 5, 2011

מזל טוב סבא

סבא שמוליק חגג יום הולדת ביום רביעי האחרון ומחר אנחנו חוגגים לו בבית.

לכבוד המאורע, ניצלתי את ההזדמנות להכנת כרטיס ברכה וגם תמונה לתליה במשרד.

אני מאוד גאה בעצמי, כי מכיוון שעדיין אין לי הרבה כלים/חותמות/קישוטים ודפים, אני צריכה לאלתר די הרבה.

את העיגול עשיתי בעזרת חותכן עוגות ומספרים - יצא די ישר, לא? ואת הפס הצדדי חתכתי בעזרת מעגל הפינות, התאמנתי על נייר פשוט קודם :-).

השתמשתי בדפים של צרויה ובחותמת שנקנתה ב - TOUCH OF ART.

גם את המעטפה קישטתי בהתאמה לכרטיס.


התמונה יצאה מקסים. ממש בא לי לעשות עוד אחת כבר. קניתי ריבוע עץ פשוט ב- 3 שקלים בפיראט והדבקתי עליו דפים מהסט הגברי של צרויה, את התמונה וכמה מדבקות מהפיראט. האותיות הן ממסטיקים ברעננה.
מסביב לאותיות השתמשתי בעט ג'ל בצבע כסף של חברת FORAY שנקנה באופיס דיפו, יצא ממש יפה. אבל האיכות של הטוש הזה לא טובה לדעתי, הוא כל הזמן נסתם. אם למישהו יש המלצה על עט ג'ל טוב, אשמח לשמוע.


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).