Sunday, May 15, 2011

עוד סדנה

ביום שישי בבוקר, לקחתי פסק זמן מהבישולים, סידורים וקניות והלכתי להנות עם שתי חברותי הטובות יעל וענת בסדנת כרטיסי ברכה אצל לילך המקסימה בבית ויטרינה בבית יהושע.

היה מעולה!! ללילך יש המון חותמות ופאנצ'ים שהיא נתנה לנו לנסות ולהשתמש וקוראיו האדוקים של הבלוג יודעים שעדיין אין לי הרבה מאלו, כך שהיה לי מאוד מאוד כיף לנסות דברים חדשים.

אמנם המטרה היתה 4 כרטיסים, אבל לקחתי את הזמן ובסוף גם עשיתי ניסויים בחותמות ובצביעת חותמות כך שיצאתי רק עם 2 כרטיסים, אבל שניים שאני ממש גאה בהם.

אחד לחתונה (ואפילו כבר יש לו קונה - חמתי לוקחת אותו לחתונה קרובה, איזה כיף). העיגולים נעשו עם פאנצ' עיגול ופאנצ' עיגול מסולסל, קצת דיו דיסטרס בצדדים, עט ג'ל לבן לתיפור.
פאנצ' פרפר כפול (אחד כחול ואחד חום, מודבקים אחד על השני שהכנפיים של החום משוחררים) וקצת נצנצים על הפרפר החום.





ואחד לתינוקת חדשה. פה יש נסיון ראשון של פאנצ' בורדר של מרתה סטיוארט. שוס גדול!!



ביקשתי מיעל וענת שישלחו לי תמונה של הכרטיסים שלהן, כי לשתיהן אין בלוג, אז אם ישלחו - אני אפרסם כאן בעתיד. מכיוון ששתיהן יצירתיות ברמות על, יש למה לצפות...

שבוע טוב לכולם!
אפרת.

3 comments:

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).