Saturday, May 28, 2011

כרטיס ברכות

את הכרטיס המקסים הזה הכנתי לשכנה שלי שמקבלת ביום שני אות הוקרה למחנכת מצטיינת מטעם המועצה.

התלבטתי איזה ברכה לכתוב על הכרטיס. חשבתי על "כל הכבוד!", אבל גם לא הייתי בטוחה שזה מתאים וגם לא היה לי מקום על הכרטיס, אז בסוף הלכתי על "ברכות". בפנים אני אכתוב ברכה קצת יותר אישית וארוכה.

כל פרפר מורכב מ- 3 פרפרים. שניים מודבקים אחד על השני כך שאין צד לא יפה.השלישי מודבק שטוח על הדף ואת הפרפר השלם הדבקתי רק בעמוד השדרה כך שהכנפיים נראות מעופפות.



כל עיצוב הכרטיס נובע מהדף הפנימי, שאיך שראיתי אותו ידעתי שאני רוצה להשתמש בו, ורק חיכיתי להזדמנות הראשונה שיבוא לי אירוע מתאים. לא רואים את זה בתמונה, אבל העיטור הוא מבד זאמש כזה ובולט מהדף. ממש ממש אהבתי אותו (אני חושבת שהדף הזה הוא בערך 50% מהסיבה שבזכותה החלטתי לקנות את סט הדפים הזה).

וכרגיל, קישטתי את המעטפה גם בפרפרים משאריות הדפים של הכרטיס.



החומרים:
נייר: Up, Up & Away של KaiserCraft
פאנצ' פרפר של מרתה סטיוארט
אותיות של "תוצרת הארץ"
עט גל לבן.

Thursday, May 26, 2011

אתגר קיץ

הקיץ בפתח וצרויה (כן, זאת מהדפים המקסימים של צרויה) הוציאה קולקציה חדשה בנושא קיץ. וגם פירסמה אתגר מגניב ביותר.

צריך לבחור שורה, טור או אלכסון ולהכין. אני בחרתי את השורה האמצעית שכוללת כרטיס ברכה + ים + פסים.

זה גם נתן לי הזדמנות להשתמש בדף פסים שכבר מלא זמן רציתי להשתמש בו, אבל לא יצא לי מתאים לשום דבר, ופתאום עכשיו זה נפל משמיים :-)

בקיצור, הנה הכרטיס שלי. פעם ראשונה שאני משתתפת באתגר של הכנת כרטיסים, איזה כיף!

הדפים והעיגול הם המקולקציה Hey Birdie של KaiserCraft
השמש היא הדפסה מהמחשב על דף קארדסטוק וגזירה אומנותית :-)
גם צעצועי החוף הם הדפסה על ניר קארדסטוק
והטקסט הוא ציטוט מהשיר "סיפור של ים" - נראה לי מאוד מתאים



כרטיס בר מצווה

איזה כרטיס כיפי. זה נעשה לבקשת אמא שלי.
החומרים:
דפים ו- Die Cut (איך קוראים לזה בעברית?) מהקולקציה Up, Up & Away של KaiserCraft
המספר הוא מהמדבקות של "תוצרת הארץ"
וכדי לקשט את המעטפה השתמשתי בפאנצ' החדש שלי (תודה נדב!!) מבית מרתה סטיוארט

Thursday, May 19, 2011

כרטיסים חדשים

שני כרטיסים ישר מהמכבש... ומה שהכי כיף זה שהם כרטיסים מוזמנים... אחד לחמתי ליום הולדת שהיא הולכת אליו ואחד לאחי לחתונה.

אחד כרטיס יום הולדת לבחורה




והשני לחתונה. וההנחיות שקיבלתי היו שהכרטיס יהיה קצת יותר גברי. לא הכל לבבות ורודים. מקווה שעמדתי במשימה.


תקריב לדמויות המקסימות. הלכתי פה על משחק של הזוג הנשוי ולב...


ופה תקריב ללבבות המורמים בתוך הכרטיס, אני אוהבת תמיד לעשות משהו בתוך הכרטיס שיקשור את העיצוב למה שבחוץ.



בשני הכרטיסים השתמשתי בדפים מהאוספים של צרויה.

Tuesday, May 17, 2011

Cashback או בשמו העברי: החזר כספי...

כמו שכבר רמזתי בעבר, אמנם בתחום הסקראפ אני חדשה, אבל בתחום הקניות אני אלופה. ואחרי כמה שנות "חינוך" בארה"ב בנושא - התמחיתי בנושא של למצוא קופונים ודרכים לחסוך בקניות ברשת (אח, הצניעות...).

אז היום אני שמחה להציג לפניכם דרך נחמדה לאלו שעושים קניות ב- JOANN, איביי, אמזון ועלי אקספרס (ובעוד חנויות) דרך הרשת לקבל חלק מהכסף שביזבזתם חזרה במתנה לחשבון ה- PayPal שלכם.
באנגלית זה נקרא Cash Back - בעברית אין לזה מקבילה...

יש כמה אתרים שאפשר לעבור דרכם. כל אחד יכול לבדוק לפי החנויות שהוא קונה מהם בתכיפות.

יש שני אתרים עיקריים שאני מכירה ועובדת איתם באופן אישי (יש עוד כמה, אבל על אלו שעדיין לא קיבלתי מהם כסף בפועל אני לא ממליצה)

Ebates   - עובד מצויין גם עם חשבונות של ישראלים. וגם עובד עם ebay, aliexpress, amazon. עובד עם כל החנויות הגדולות. כרגע זה האתר העיקרי שאני עוברת דרכו.

Extrabux - בזמנו זה היה האתר היחיד שעובד עם Aliexpress אז פתחתי שם חשבון, מאז שebates עובד עם aliexpress אני פחות עוברת דרכו. כדאי להשוות את ההחזרים של האתרים שאתם קונים דרכם, ולהחליט איזה אתר עדיף לכם.

העקרונות של כל המקומות הם זהים:
  1. ההרשמה לאתרים היא בחינם
  2. על כל קניה שלכם באתר שהם עובדים איתו, הם נותנים לכם חזרה חלק מהכסף (על פי אחוז שהם מפרסמים, לדוגמא ב JOANN אתם תקבלו חזרה 4% מהקניה).
  3. כאשר אתם מוכנים לקנות, אתם נכנסים קודם לאתר של חברת הקאשבאק (ebates והאחרים) ומשם נכנסים לקישור של החנות, אחרי המעבר הזה, אתם ממשיכים רגיל בתוך האתר השני.
  4. לאתר של הקאשבאק אין את הפרטים של כרטיס האשראי שלכם.
  5. אחרי שאתם רוכשים בחנות הרגילה (דרך המערכת המאובטחת של החנות שבה אתם קונים, אין קשר לאתר של הקאשבאק) הקניה נרשמת לכם ואחרי כמה חודשים (בכל אתר מדובר על זמן אחר) הם מפקידים את הסכום על פי האחוז שבו הם מחזירים לחשבון ה- PayPal שלכם.
הנה תמונה לדוגמא של כמה חנויות שהם עובדים איתם (יש עוד מאות, פשוט צריך להכנס ולראות איפה אתם ממילא רוכשים). אפילו רכישות מ- EBAY מזכות אתכם במשהו



כמה דגשים:
  1. צריך לזכור לפני שקונים, להכנס לאתר שרוצים לקנות ממנו דרך האתר של הקאשבאק. אפשר להוסיף לינק מהיר לדפדפן כדי לחסוך את השלב הזה.
  2. למטרות גילוי נאות: יש פה גם עניין של אחוזים על רשת חברתית. אם אתם נרשמים דרך הלינק שלי (ותודה רבה אם כן) אז אני מקבלת בונוס על הפניית חברים
  3. תמיד כדאי לעשות בדיקה ולראות אם יש אתרים אחרים שלא רשומים דרך אתר הקאשבאק שבהם המחירים יותר זולים (גם עם ה- CashBack), אבל אם אתם בכל מקרה החלטתם לקנות בחנות שעובדת עם אחד האתרים המוזכרים למעלה (כמו שקרה לי עם JOANN ואת The Children's Place אני כבר שנים אוהבת וקונה דרכם בגדים לילדים) אז תמיד כדאי להכנס דרכם. זה כסף מתנה על כסף שבכל מקרה הייתם מבזבזים.

אני כבר קיבלתי מעל 50$ על קניות שעשיתי בעבר וזאת הרגשה סבבה לקבל קצת כסף חזרה :-)

אשמח לשמוע תגובות ואם יש שאלות אשמח לענות. אם מישהו צריך עזרה בהרשמה - אשמח גם לעזור.


ביי, אפרת.

הכרטיסים של יעל

יעלי המקסימה שלחה לי את הכרטיסים שהיא הכינה בסדנה שהיינו בה ביום שישי.


כרטיסים מהממים - תשפטו בעצמכם.

מקווה שהיא תיכנס גם לעולם הסקראפ...




Sunday, May 15, 2011

עוד סדנה

ביום שישי בבוקר, לקחתי פסק זמן מהבישולים, סידורים וקניות והלכתי להנות עם שתי חברותי הטובות יעל וענת בסדנת כרטיסי ברכה אצל לילך המקסימה בבית ויטרינה בבית יהושע.

היה מעולה!! ללילך יש המון חותמות ופאנצ'ים שהיא נתנה לנו לנסות ולהשתמש וקוראיו האדוקים של הבלוג יודעים שעדיין אין לי הרבה מאלו, כך שהיה לי מאוד מאוד כיף לנסות דברים חדשים.

אמנם המטרה היתה 4 כרטיסים, אבל לקחתי את הזמן ובסוף גם עשיתי ניסויים בחותמות ובצביעת חותמות כך שיצאתי רק עם 2 כרטיסים, אבל שניים שאני ממש גאה בהם.

אחד לחתונה (ואפילו כבר יש לו קונה - חמתי לוקחת אותו לחתונה קרובה, איזה כיף). העיגולים נעשו עם פאנצ' עיגול ופאנצ' עיגול מסולסל, קצת דיו דיסטרס בצדדים, עט ג'ל לבן לתיפור.
פאנצ' פרפר כפול (אחד כחול ואחד חום, מודבקים אחד על השני שהכנפיים של החום משוחררים) וקצת נצנצים על הפרפר החום.





ואחד לתינוקת חדשה. פה יש נסיון ראשון של פאנצ' בורדר של מרתה סטיוארט. שוס גדול!!



ביקשתי מיעל וענת שישלחו לי תמונה של הכרטיסים שלהן, כי לשתיהן אין בלוג, אז אם ישלחו - אני אפרסם כאן בעתיד. מכיוון ששתיהן יצירתיות ברמות על, יש למה לצפות...

שבוע טוב לכולם!
אפרת.

Friday, May 6, 2011

מזל טוב להולדת הבת

המורה של דניאל ילדה בת ומתוקף היותי בועד הכיתה, התנדבתי לקנות לה את המתנה (טוב, האמת שזה בגלל שרציתי להכין את הכרטיס...)

אני ממש מבסוטה מהתוצאה.

השתמשתי בדפים של Hey birdie collection של Kaiser Craft וגם קצת מדבקות שקניתי במסטיקים. את העגלה (הורודה - וכן, אני יודעת שהתמונות לא משהו, אבל סיימתי את הכרטיס בלילה, ומחר בבוקר אני כבר לוקחת את דניאל לבית הספר לתת את זה למורה המחליפה שנוסעת למורה שילדה... כך שלא היה לי זמן אחר לצלם - זה מה יש...).

כמות הגזירות של האלמנטים הפעם היא מטורפת, לא מבינה את כולם גוזרים כל כך יפה אלמנטים מדפים, אצלי זה ממש נראה כאילו מישהו גזר את זה (טוב, באמת זה מה שקרה), אבל תמיד בתמונות של הכרטיסים זה נראה אצל אחרות גזור כל כך יפה, כנראה שזה עניין של אימון.

את העננים גזרתי ביד חופשית ותיחמתי עם דיו דיסטרס.

ולמדבקות של האותיות, עשיתי מטינג עם דף ורוד (אותו דף של תוך הכרטיס) והדבקתי קצת באוףסייד.

אפילו את המעטפה קישטתי באלמנטים תואמים.


הנה תמונה צדדית להדגשת ההבלטות.
לטובת החלק הפנימי  השתמשתי בדף מהקיט של צרויה, מדבקות ממסטיקים (עם עט ג'ל להדגשה מסביב) וגזרתי את הפרחים מהקיט הקודם שיתאים לחלק העליון של הכרטיס. הצמדתי לדף עם בראד של דב ורוד.


מקווה שהמורה תאהב את זה.

Thursday, May 5, 2011

מזל טוב סבא

סבא שמוליק חגג יום הולדת ביום רביעי האחרון ומחר אנחנו חוגגים לו בבית.

לכבוד המאורע, ניצלתי את ההזדמנות להכנת כרטיס ברכה וגם תמונה לתליה במשרד.

אני מאוד גאה בעצמי, כי מכיוון שעדיין אין לי הרבה כלים/חותמות/קישוטים ודפים, אני צריכה לאלתר די הרבה.

את העיגול עשיתי בעזרת חותכן עוגות ומספרים - יצא די ישר, לא? ואת הפס הצדדי חתכתי בעזרת מעגל הפינות, התאמנתי על נייר פשוט קודם :-).

השתמשתי בדפים של צרויה ובחותמת שנקנתה ב - TOUCH OF ART.

גם את המעטפה קישטתי בהתאמה לכרטיס.


התמונה יצאה מקסים. ממש בא לי לעשות עוד אחת כבר. קניתי ריבוע עץ פשוט ב- 3 שקלים בפיראט והדבקתי עליו דפים מהסט הגברי של צרויה, את התמונה וכמה מדבקות מהפיראט. האותיות הן ממסטיקים ברעננה.
מסביב לאותיות השתמשתי בעט ג'ל בצבע כסף של חברת FORAY שנקנה באופיס דיפו, יצא ממש יפה. אבל האיכות של הטוש הזה לא טובה לדעתי, הוא כל הזמן נסתם. אם למישהו יש המלצה על עט ג'ל טוב, אשמח לשמוע.


הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).