Thursday, January 8, 2015

כרטיס בר מצווה



כרטיס לילד חמוד שחגג בר מצווה בשבוע שעבר. הדפים הם של  Doodlebug  קולקצית Hip hip hooray.  את העיגול פינצצתי עם פאנץ של עיגול ופאנץ של סקאלופ עיגול. והמספרים הם מהחותמות של קסם שימושי (חותמת כותרת כתב חלול /קסם שימושי). את המספר צבעתי בטוש גליטר כך שהוא מנצנץ.

אין על הדפים של דודלבאג לדעתי... כל כך חמוד. אפשר לדעת את מי אני אוהבת, כי את הדפים האלה אני לא "מבזבזת" על כל אחד. רק על אנשים שאני אוהבת (במקרה הזה, האמא של הילד הזה היא אחת החברות הטובות שלי...).




I am submitting this card to the "Something New"" challenge on Simon Says Stamp blog. - the numbers stamp is still new to me and I just love using it.

3 comments:

  1. Wonderful card Efrat! The papers are super cute and so striking.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    hugs
    Mandy xx

    ReplyDelete
  2. מקסים מקסים מקסים!!!
    והולך ישר לתיקיית כרטיסים אצלי בפינטרסט

    ReplyDelete
  3. פשוט, נקי וכל כך לטעמי!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).