Friday, June 12, 2015

מעמד שולחני - ממוחזר מפחיות


מי שעוקב אחרי בבלוג יודע שבזמן האחרון אני ממש בעניין של מחזור פחיות. והפעם הלכתי בגדול - חיברתי שלוש פחיות טונה עם פחית של מלפפון חמוץ וקיבלתי מעמד מגניב לשולחן.

את הפחיות צבעתי בספרי שמנת של קפזולה - הספרי הזה הוא פשוט להיט, הוא מתייבש כל כך מהר, לא צריך לרסס עליו שום דבר והוא לא מתקלף מהפחיות. הכיסוי שלו נפלא - כל מה שאפשר לבקש מספריי. עכשיו אם היה אפשר להזמין אותו אונליין ולא לנסוע עד תל אביב בשביל לקנות עוד צבעים - בכלל הייתי מאושרת.

בכל אופן, שגמרתי לצבוע, עטפתי את הפחיות עם סרט וואשי טייפ מקסים (שאני לא זוכרת מאיפה קניתי) והפרח הגדול באמצע זאת החתמה בשלבים מסט מדהים של חברת Altenew. קודם מחתימים את הבסיס בצבע בהיר, אחר כך יש עוד כמה שכבות שעושים כל אחת בצבע קצת יותר כהה. העלים זה על אותו עיקרון. את הפרח המוגמר חיברתי עם מוד פודג לפחית.

אם יש דרישה אני אעשה סרטון קטן ואדגים לכם את ההחתמה בשלבים. חוץ מזה אני כל כך אוהבת את הסט הזה, יש מצב שבתקופה הקרובה יהיו הרבה כרטיסים איתו.

בסוף חיברתי הכל עם אקדח דבק חם.



4 comments:

  1. נהדר!!! אהבתי מאוד :)

    ReplyDelete
  2. כל כך יפה ועדין. החותמת והצביעה שלה נהדרת, עד שלא קראתי חשבתי שזו מדבקה או גזירה מדף.

    ReplyDelete
  3. יצא ממש מדליק!
    גם אני חשבתי שהפרח גזור מדף מדוגם

    ReplyDelete
  4. מתקן גאוני! עשוי ממש יפה

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).