Wednesday, January 4, 2017

מגנטים תודה רבה למורים בבית הספר

אני מתנדבת בועד ההורים המרכזי בבית הספר של הילדים שלי, ולקראת יום המורה, הכנתי לכל המורים בבית הספר קיט תודה רבה. הקיט כלל מגנט בהכנה עצמית וסימניה עם ברכה.


את המגנט הכנתי מדפי מגנטים של חברת סופרקיט. אני קניתי אותם בחנות ויטרינה בקניון דרורים אבל אני בטוחה שיש אותם בכל חנות יצירה. 

את העיצוב עצמו עשיתי בפאואר פוינט, הדפסתי על דף מדפסת רגיל והדבקתי על הצד הדביק של דף המגנט.


חתכתי כל מגנט עם סכין וסרגל. הסרגל של טים הולץ מאוד מאוד מומלץ. יש לו פס מתכת שמגן על הסרגל אבל הוא שקוף וקל לעבוד איתו בגלל שהוא פלסטיק.


כדי להגן על המגנט ולתת לו ברק, שמתי עוד שכבה של טפט שקוף רגיל. חתכתי עם מספרים חתיכות בגודל מתאים.


הדבקתי את הטפט על כל מגנט על המשטח המתרפא


אחרי כמה החלטתי שיותר קל להניח את הטפט הפוך על משטח העבודה ולהדביק את המגנט עליו. את השוליים של הטפט גזרתי עם מספריים.


שלב סופי ואחרון היה לפנצץ עשרות לבבות קטנים מדף סול דביק מנצנץ ולהדביק על כל מגנט.


ארזתי כל מגנט עם סימניה בשקית יפה.


4 comments:

  1. איזו השקעה אבל התוצאה - מקסימה!

    ReplyDelete
  2. איזו מקיענית את! תודה על ההסבר המפורט.. יצא לך יפהפה!

    ReplyDelete
  3. יפיפה! מתנה שכיף לקבל :)

    ReplyDelete
  4. השקעה גדולה בתוצרים מקסימים. אהבתי

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).