Friday, January 6, 2017

קישוט כוכבים לקיר


היום פרוייקט גדול (תרתי משמע!) :-)

גיסתי החמודה ביקשה (כבר לפני מלא זמן, למען האמת לפני שהבן שלהם נולד והוא כבר בן 3 חודשים...) שאני אקשט להם את הקיר הכחול בחדר שינה בכוכבים לבנים.

דחיתי דחיתי (לא יודעת אפילו למה, כי זה היה נראה לי פרוייקט ממש כיפי) והשבוע נתי מחנות Madline פרסם שהביא HTV איכותי של חברת Siser במחירים סוף הדרך!! עם הנחה של 20% לחברות הקבוצה בפייסבוק "סילואט ישראל - הקבוצה המקורית" ונזכרתי שקניתי ממנו ויניל מעולה והיה לי עוד הרבה מקודם (גם של אוראקל וגם של סילואט) והחלטתי שהיום הוא היום.

יצא מקסים! הפעלתי את הפועל הקבוע שלי (בעלי החמוד) להדבקה של כל הכוכבים הענקיים האלה, בזמן שאני עמדתי למטה ונתתי הוראות. 


בגלל שהקיר גדול והמשטח של הסילואט הוא רק 12'' הכנתי סקיצה כדי שאדע באיזה גודל לחתוך את הכוכבים. וגם הויניל שלי היה בחתיכות ולא חתיכה אחת רציפה. היתה פה הרבה עבודת תכנון.


בסוף גם עשינו שינויים בשטח והתוצאה הסופית דומה אך לא זהה לסקיצה  :-)

הנה תקריב של הכיתוב והכוכבים מצד ימין של הקיר


בשלב של חיתוך הטקסט, הבנתי שתהיה לי בעיה. הטקסט מאוד גדול והיו לי רק חתיכות של 12*12'' ולכן הייתי צריכה לחתוך בחתיכות - ואיך אני אדביק ישר על הקיר??



ואז נזכרתי שפעם קראתי על שיטת הנקודות, שמים המון נקודות בין האותיות והן עוזרות במיקום על הקיר.


שימו לב לשתי הנקודות המסומנות אחרי ה- V  


שתי הנקודות המסומנות לפני ה- E הן אותן נקודות שסומנו לפני ה- V ועל הקיר מדביקים אותן אחת לשניה וכך ההדבקה יוצאת ישרה בדיוק כמו בסקיצה.


הכל חתוך, מוכן להדבקה:


ואפילו יצא ישר למדי :-)


כמה תובנות:

1. אי אפשר לעשות פרוייקט כזה בלי פלס וושי טייפ. למרות כל העיגולים שעשיתי בחיתוך, עדיין כל הנחה על הקיר וידאתי שאני ישרה עם פלס ובכמה מקומות גם סימנתי עם וושי טייפ שיהיה יותר קל (מצטערת שלא צילמתי.. בפעם הבאה).

2. כדי להעביר לקיר השתמשתי בנייר העברה של קריקט שהוא עם דוגמא, בדיעבד היה עדיף שהייתי משתמשת בנייר העברה שקוף, זה היה מקל עלי את ההנחה של העיגולים אחד על השני.

3. זה היה כיף!! מחפשת את הפרוייקט הבא. 

5 comments:

  1. מיוחד מאד! תוצאה מקסימה

    ReplyDelete
  2. לא הבנתי בכלל מה עשית אבל מעניין מאוד לראות את תהליך העבודה שלך. התוצאה מהממת כרגיל!

    ReplyDelete
  3. מקסים :) אני בדיוק לפני פרוייקט כזה, ושוברת את הראש. לאן נעלמות הנקודות אחרי שאת מדביקה אותן אחת על השניה? הן לא מקלפות את הקיר?

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).