Thursday, March 1, 2018

פורים שמח!! כרטיסים מתוקים במיוחד

את הרעיון לכרטיסים האלו כבר היה לי לפני המון זמן ורק חיכיתי לזמן המתאים להכין אותם.

את הסוכריות הבאתי מארצות הברית כי זכרתי ששנה שעברה לא הצלחתי למצוא Mini M&M בסופר. כמובן שהשנה היו המונים מהם בסופר שלנו :-)

בכל מקרה, בכרטיס השייקר הכנסתי את השוקולדים הקטנים וקישטתי בחיתוכים מתאימים לפורים עם המון המון נצנצים בכל מקום שרק אפשר.

את החיתוכים גם של האותיות וגם של המסיכה עשיתי עם הסילואט עם דפים חדשים שרעות החמודה מהחנות רעותא שלחה לי לנסות - הם מדהימים!! הורוד פנינתי מטאלי (שנראה קצת לבן האמת) הוא 250 גרם והחום הוא 350 גרם. בדרך כלל אני לא חותכת דפים כל כך עבים עם חיתוכים קטנים כאלה, אבל בגלל שרעות ביקשה ממני לנסות איך הם נחתכים אז העברתי אותם מבחנים קשים ומפרכים - ואני מתה עליהם.

מי שרוצה לקרוא הסבר מפורט על החיתוך עם תמונות, הדגמות ופירוט של גובה הסכין בסילואט, מוזמן לפוסט הזה

ואם אתם סקרנים איך מוציאים את הסוכריות האלו מהכרטיס, תמשיכו לקרוא....


את השוקולד הכנסתי לתוך הפאוץ העגול של MFT.
אפשר למצוא אותו ב Amazon / Blitsy / Simon Says Stamp ויש לו גם תבנית חיתוך מתאימה שעושה את העיגול שמתאים מסביב Amazon / Simon Says Stamp



את השוקולדים מוציאים על ידי קריעה של הניר מאחורי השייקר. את החיתוך עשיתי עם תבנית חיתוך מדליקה שקניתי בעלי אקספרס





פורים שמח!



No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).