Saturday, March 24, 2018

סט כרטיסים לכל מטרה * 3


יש משהו כיף במיוחד בעשיית סט כרטיסים קטנים. סט שאפשר לתת מתנה והמשתמש יכול להשתמש בהם. בדרך כלל אני מעדיפה כרטיסים כאלו בלי כיתוביות מחייבות ואז אפשר להשתמש בהם לכל מטרה.

רעות ארד, מחנות הסקראפ "רעותא" שולחת פעמיים בשנה כרטיסיות מתנה והפעם הכרטיסיות היו אביביות במיוחד (הן היו חלק מהסט ניירות "צבעים של אביב" בעיצובה של אושרת קורן), ואז נזכרתי שגם היא שלחה לי עוד כרטיסיות לפני כמה חודשים לכבוד ראש השנה (נדמה לי) ועוד לא עשיתי איתן כלום. אז החלטתי שהן יהיו מושלמות לסט כרטיסים לכל מטרה.

לכל סט, הכנתי גם קופסה תואמת שנסגרת עם מגנטים.



ואז, פתאום נזכרתי שקניתי לא מזמן את החותמת חמסה החדשה מקסם שימושי והתחשק לי מאוד להכין גם איתה סט מזל טוב. את הרקע של הכרטיסים צבעתי עם דיו דיסטרס ואת ההחתמה עשיתי עם דיו שחור ואמבוסינג שקוף מעליו, כדי שהחמסה תבריק.


אהבתי. עכשיו לחפש בית אוהב לכל הסטים.

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).