Friday, December 18, 2020

סט כרטיסים לחיסול שאריות

 לפני כמה שבועות החלטתי לעשות מעשה! לסדר את כל הניירות שלי כך שאדע מה יש ומה אין. 

במסגרת הסידורים מצאתי שאריות מהסטאק ה-"הו! כל כך יפה!" Lovely Day - Mintay & Karola.

עשיתי איתו כבר כל כך הרבה פרוייקטים כמו האלבום הזה, לוח שנה ומעמד מגנטי, ואפילו כבר הספקתי להכין ממנו סט כרטיסי שאריות, זה כנראה הסטאק הלא נגמר כי אפילו אחרי הפרוייקט של היום עוד נשארו לי קצת שאריות. וזה באמת סטאק שצריך לנצל ממנו כל טיפה.

בזמנו קניתי מרעותא, אבל הוא כבר לא במלאי (כמובן, כי מדובר על הסטוריה עתיקה) והמקום היחיד שראיתי אותו הוא פה.












No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).