Monday, December 21, 2020

בלי עין הרע - קופסא דקורטיבית לטישו, קופסא לסוכריות ותגית עם מיכל לליפסטיק

ממשיכים עם פרוייקטים מהסטאק "בלי עין הרע" של אושרת קורן.

אין באמת מצב שאני אעשה פרוייקטים מסטאק שאני אוהבת ואחד מהפרוייקטים לא יהיה קופסה לטישו. זה אחת ההדרכות שאני חוזרת אליהן שוב ושוב, כי ההדרכה מצויינת, קל להכין את זה והתוצר הסופי סופר שימושי.


אחרי שקניתי את הסטאק החמוד הזה, נתקלתי בסוכריות עין הכחולות המתוקות האלה של PapaBubble שכמובן התאימו לי בדיוק (אז כמובן קניתי גם את הקורונה ועוד כמה של חנוכה ופירות, כי אני מתה על הסוכריות האלה) ואז הייתי צריכה לשים אותן איפה שהוא שיתאים לי לסט מתנה, אז הכנתי קופסאות קטנות ומתוקות ובגלל שאני לא אוהבת לשים ממתקים ישירות בקופסה בנייר עשיתי קופסה פנימית מניילון קשיח שיושבת בתוך קופסת הנייר.


התגית שבתוכה יושב שפתון היא תבנית חיתוך עם מיכל תואם של חברת MFT שקניתי לא מזמן ורק חיפשתי תירוץ להשתמש בו. השפתונים עצמם הם מסט מקסים שרכשתי באמזון של ליפסטיק בטעמי ממתקים. לא התאפקתי וקניתי גם סט של M&M וסט Starburst.


מאחורי כל תגית יש מנגנון לפתיחה קלה והוצאה של הליפסטיק. ממש חמוד!




ועוד תמונה של הסוכריות והקופסאות סתם כי זה עושה לי טוב כל הצבעוניות הזאת (והן גם טעימות).



No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).