Monday, July 26, 2021

סדרות של כרטיסים - חלק 4 ואחרון

בטח כבר לא האמנתם שנגיע ליום הזה... סט רביעי ואחרון של סדרת הכרטיסים מהסטאק HELLO של דודלבאג. אבל זה רק לבינתיים כי נשארו לי עוד מלא דפים וקישוטונים.... אז צפו המשך מתי שהוא...

היום שני כרטיסים לבת מצווה.

הראשון על פי הדרכה מ"הנירון של רינת", רק שאני עשיתי את הניקוב עם הפאנץ של סטמפינג אפ ולכן כנראה הייתי צריכה לעשות את החריצה ב- 1.25'' וב- 7/8 6 אינץ. הבסיס הוא קארדסטוק משגע בצבע זהב לבן מרעותא.

הכרטיס השני נסגר עם מגנט וגם בו השתמשתי בסט העיגולים המושלם של Waffle Flower. 






ולסיום, תזכורת של כל הכרטיסים שהכנתי מהנגלה הנוכחית של הסטאק Hello

וגם הגיג לסיום: האם במצב כזה, שאני מכינה מלא מלא כרטיסים הייתן מעדיפות שאני אפרסם בפוסט אחד הכל, או אחלק לפי נושאים (אם יש) כמו שעשיתי בארבעת הפוסטים האחרונים?


 במה השתמשתי:

2 comments:

  1. אפרת, לפני שראיתי שאחד הכרטיסים מהדרכה מהבלוג שלי רציתי לכתוב לך שהכרטיסים מהממים. אתמול ראיתי את הסטאק הזה באחת החנויות ברשת. היום כבר אקנה אותו הכרטיסים כל כך משמחים אהבתי את כולללם מאוד

    ReplyDelete
  2. הכרטיסים יפים בעיני. כרגיל.. ואני אוהבת את החלוקה שעשית. רק לוקח לי זמן להגיע להכל (לא בגללך ;) )

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).