Tuesday, April 16, 2024

כרטיסים עם תבנית חיתוך זה הבית שלנו

 רעות מהחנות "רעותא" נתנה לי את תבניות החיתוך החדשות של טניה סול לנסות. כמה כיף לי??? מאוד!!

דבר ראשון הפרדתי את התבניות בכל סט, שמתי במעטפות ורשמתי את השם של כל מהסטים. התבניות הפעם נפרדות ממש בקלות, להמון תבניות הפעם טניה הכינה תבנית מאטינג (המסגרת הקטנה מסביב לאות/מספר/צורה) וממש ממש קל להפריד בין הצורה למסגרת שלה.

ואז שלחתי את כל התבניות לנח איזה שבועיים עד שיהיה לי זמן ומוזה לעשות מהן משהו. אז לקח קצת זמן אבל שפתאום מצאתי את המוזה היא הגיעה בגלים, ויצאו לי כרטיסים מדליקים ממש (אם יורשה לי להשוויץ). אז בימים הקרובים אפרסם אותם לפי הסט איתו השתמשתי.


אני אתחיל עם הסט "זה הבית שלנו" הוא ענק ויש לו המון אופציות לכרטיסים מסוגים שונים.



התחלתי איתו כי לא יכלתי להתאפק עם תבנית החיתוך בצורת בית וגם יש לה מאטינג מתאים. מיד חשבתי על להכין כרטיס בצורת בית. בסט יש גם ריבוע שבצידו האחד הוא קו מקווקו ולא חיתוך רציף ואז יוצאת דלת חמודה שנפתחת.


כשפותחים את הדלת מציצה חמסה מהסט "אין לי ארץ אחרת - טניה סול"


לטובת מי שמעוניין צילמתי איך הנחתי את התבנית כדי לחתוך את הכרטיס בצורת הבית.


הנה מצידו השני, שימו לב איך בצד שמאל של הניר קו החיתוך נמצא מחוץ לנייר וכך לא חותך את צד הכרטיס.


התבניות מעולות ולא היתה להן בעיה לחתוך שתי שכבות של קארדסטוק עבה.
פה אפשר לראות שחתכתי את תבנית הבית הפנימית גם פעם אחת בקארדסטוק לבן כדי להכין מקום לכתוב את הברכה בתוך הכרטיס. 


כשסיימתי את הכרטיס הקודם ממש התלהבתי מהציפורים שהכנתי ואז ראיתי את הלבבות בתבנית והחלטתי להכין כרטיס לחתונה. ממש ממש אהבתי את האופציה לחתוך מסגרת דקה של לב עם שתי התבניות. צופה בעתיד כרטיסי שייקר :-)




No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).