Thursday, April 18, 2024

כרטיסי חמסה

 הפעם כרטיסים עם סט "אין לי ארץ אחרת - טניה סול". 


כשראיתי את התבנית, מיד התלהבתי מהתבנית של החמסה. הפרטים של האצבעות, האפשרות למאטינג כל כך מצא חן בעיני שהייתי חייבת לנסות לעשות מזה כרטיס.

הכנתי פאנל בגדול 4.25*5.5 מוואשי טייפ צבעי קשת. ואז חתכתי בכיוונים הנכונים את התבנית של החמסה 3 פעמים. חתכתי שוב באותם מקומות בפאנל לבן.

הדבקתי את הידיים והפאנל הלבן עם דבק ספוגי כדי שיהיה גובה. את המאטינג של הידיים השארתי בצד. מדבקה חמודה ויש כרטיס חתונה בלתי שגרתי.


מהכרטיס הקודם נשארו לי מאטינג והידיים הלבנות והיה לי ממש חבל לזרוק אותם אז החלטתי להכין עוד כרטיס. 

פה לשמחתי הרבה גיליתי שהדגלון מהסט הזה מתאים בול לדגלון מאטינג הקודם שטניה הוציאה. שווה שווה שווה. ממש אהבתי. אני אוהבת שיוצרי תבניות חושבים גם על מה שקודם הוציאו ודואגים שהתבניות יתאימו.


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).