Monday, February 15, 2016

כרטיס לחתונה עם נייר טרנספר מטאלי Deco Foil


זוכרים את הכרטיס הנצנצי מלפני כמה ימים עם הדף הדביק. אז אחרי שחתכתי את הלב והשתמשתי במסגרת הדביקה, נשאר לי לב מהניר הדביק ולא רציתי לזרוק אותו. החלטתי להשתמש בנייר טרנספר מטאלי של deco foil.

הדבקתי את הלב הדביק על הכרטיס עצמו ואז עליו הדבקתי את נייר הטרנספר המטאלי, וקילפתי. נייר הטרנספר נדבק לנייר הדבק בצורת הלב ונשאר על הכרטיס. במציאות זה נראה מקסים. קצת קשה כמובן לצלם את זה.

על הלב החתמתי את החותמת עם דיו ARCHIVAL כדי להיות בטוחה שהוא לא ימחק מלב הנוצץ. אני שמחה לבשר שההחתמה יצאה מצויין (למרות שחששתי).



כך נראה הלב מהלך הקילוף...

1 comment:

  1. נהדר! כיף שאת חושפת אותי לחומרים חדשים כל הזמן!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).