Thursday, February 4, 2016

Peony Bouquet card set

היום אני ממשיכה עם טרנד הזהב וההבלטות שהתחלתי אתמול עם סט כרטיסים. שוב סט החותמות המדליק Altenew PEONY BOUQUET. הכיתוב הוא מסט אחר שלהם, ישן יותר, Hennah Elements, יש קישור למטה. 

Today, I am continuing with the gold trend I started yesterday. This is a card set with the same beautiful stamp set from yesterday, the Altenew PEONY BOUQUET. The greeting is from another stamp set, an older one, Hennah Elements. You can find the link at the end of the post.



כך נראתה ההחתמה אחרי ההבלטה עם האבקה הזהובה. לפני הוספת הדיו (התמונות קצת חשוכות כי צילמתי בלילה).

This is what the embossing looks like before I inked it with color (Pictures are a little dark... sorry).


את ההחתמות של הצבע החתמתי עם המיסטי שלי, שהוא כלי שעוזר להחתים מדויק. למרות שאני חייבת לציין שהחותמת הזאת מעולה וקלה להחתמה מדוייקת גם בלוק אקרילי רגיל.

For the layers stamps I used the Misti to help with precise placing, but the stamp set is so easy to use even with a regular acrylic block.



את דף הרקע הבלטתי עם פולדר הבלטה ואז עברתי עליו עם דיו בצבע זהב.

The background page, I embossed with a great embossing folder and then I sponged it with gold ink.



ומכיוון שאני עפה על עצמי עם הכרטיסים האלה :-) הנה תקריבים לכל אחד...

And because I really like them.. here are a few close up to the cards.




יום נפלא!
Have a great day!

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).