Tuesday, February 2, 2016

Winter care package

בשבוע האחרון היו לי הספקים נאים והכנתי הרבה כרטיסים ועוד כמה פרוייקטים קטנים, אבל את חלקם עוד לא נתתי ואת חלקם עוד לא עיבדתי מספיק להעלות לבלוג, אז לבינתיים הנה חבילה שהכנתי לחברה יקרה. אני קוראת לה: "חבילת תשומת לב לחורף".

הכנתי לה כיסוי לחבילת נייר טואלט וקופסא לתיונים. שניהם נעשו בסילואט החמודה שלי. הדפים המקסימים הם מסטאק של נתנאלה (שכבר אין לרכישה באתר וחבל! כי הוא היה מקסים).

האיש החמוד הוא "מר תה", שמים בו את התיון או את תערובת התה והוא נשען עם הידיים על שפת הכוס. זה יותר חמוד מנוח אם לומר את האמת, אבל למתנה חורפית הוא פשוט מושלם. רכשתי באיביי. (וכמובן אם אתם קונים באיביי אל תשכחו לעבור ב Ebates קודם).

This past week I had some time to do lots of projects, I made cards and a few other fun projects. Some I didn't give yet and some I was not able to finish preparing for the blog, so for now, here is a winter care package I made for a dear fried.

The package contain a tissue box container and tea bag box. Both made with my Silhouette Cameo. The beautiful paper is from a paper pad by Netanella. It is discontinued and I am very sad about it, because it was really beautiful.

The cute man is "Mr. Tea". You put the tea bag or the tea mix and than put it inside your tea cup. It is more cute then convenient to tell the truth, but for a wintery gift it is the perfect addon. I purchased it on ebay. Don't forget to use Ebates  if buy on ebay for the cashback.




קבצים לסילואט:


Silhouette files I used:
  • Tea Box
  • Tissue box files - created for tissue box size: (10.5*22*7 CM) / (4 1/8 * 8 6/8 * 2 3/4 IN)


2 comments:

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).