Wednesday, July 6, 2016

חזרתי!! וכרטיס חדש

נכון, נעלמתי קצת מהבלוג. היה חודש עמוס בארועים משמחים שקצת מנעו ממני להגיע לחדר היצירה אבל החופש הגדול הגיע ואיתו אני מקווה קצת זמן ליצירה.

בינתיים בימים הקרובים אני אראה את הכמה דברים הקטנים שכן הספקתי לעשות בחודש האחרון.

החותמת של המטוס היא חותמת מקסימה של סטמפינג אפ שקיבלתי מתנה כי רכשתי חותמת אחרת (היה בדיוק מבצע) - היא כל כך יפה. הייתי ישר חייבת לנסות להשתמש בה. אין להשיג את החותמת באתר של סטמפינ אפ כי היא היתה רק חלק מהמבצע, אבל אפשר באיביי.

החתמתי את המספר 13 בגדול בתוך הכרטיס עם מזל טוב ועשיתי מזה כרטיס בר מצווה :-)



1 comment:

  1. כיף!!! אני ראשונה! טוב שחזרת.. הכרטיס מקסים!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).