Wednesday, July 6, 2016

Fuse tool bookmarks - סימניות לספרים עם הפיוז טול


לפני כמה חודשים רכשתי לי את ה- Fuse Tool שהוא מכשיר שמחמם את הראש שלו (גלגלת בצורות שונות או חרוט שמתפקד כסכין) ומהחום של הראש אפשר להלחים חתיכות פלסטיק אחת לשניה.

הנסיון הראשון להכין איתו כרטיס שייקר עבר בהצלחה, אבל היה לי די קשה לעשות את ההלחמה ולא מצאתי משטח שאהבתי לעבוד עליו. ניסיתי את הקרש של המטבח שעשוי מעץ וקרטון קשיח ושניהם היו בסדר אבל הרגשתי שיכול להיות יותר טוב.

בנסיעה האחרונה שלי לארה"ב הבאתי איתי את המשטח היעודי ל Fuse ובאמת העבודה עליו ממש יותר נוחה. גם הגלגול עובד יותר טוב וגם יש לו כיס שבו מניחים את המכשיר בין שימוש לשימוש כאשר הראש עדיין חם. להיט!

הכנתי איתו סימניות לספר וכיסון קטנטן לכרטיס שייקר עתידי עם חרוזים קטנטנים. את הכיס לחרוזים הקטנטנים עשיתי מאובטח במיוחד כי גיליתי שאם עוברים עם המכשיר רק פעם אחת ההלחמה עובדת, אבל אם ממש מתאמצים היא נפתחת וזה לא משהו רצוי במיוחד כאשר יש לך בכיס חרוזים פצפונים שמתפזרים לכל עבר...


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).