Thursday, July 7, 2016

כרטיסי תודה סופר זריזים

שראיתי את כרטיסי התודה שזהבית הכינה, הם היו פשוט מושלמים בעיני. סופר מהירים להכנה, שימוש מיטבי בדפים יפים שלא מצאתי להם שום שימוש אחר (אני לא חזק בענייני אלבומים, אז יוצא שאני קונה דפים יפים והרבה פעמים אין לי מה לעשות איתם בסוף..). כל מה שצריך זה פאנץ אחד, דף שחור, ומדבקות אותיות. להשלמת המראה הדגשתי את מסגרת הכרטיס והחיתוך בדיו דיסטרס.

צ'יק צ'ק וארבעה כרטיסים מוכנים. סגר לי את הפינה של כרטיסי התודה למורות בסוף שנה. וגם השתמשתי בדפים מהסטאק המקסים Mariposa/DCWV שקניתי כי התלהבתי מהדפים כל כך, וכל פעם התעצבתי לחתוך אותם כי כל חלק בדף כל כך יפה.... נראה לי שאכין עוד כמה, שיהיה בשלוף... תמיד שצריך אין לי....

תמונה קבוצתית


ואישית לכל חמוד...





1 comment:

  1. מקסימים! אני צריכה גם להתחיל עם פרוייקטים מהירים.. תמיד נשאבת לארוכים יותר :)

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).