Monday, September 25, 2017

כרטיסי שנה טובה - מקבץ מספר 6 - הסטאק של אושרת קורן

פוסט אחרון לפרוייקטי ראש השנה 2017 וממחר נעבור לצבעים אחרים בבלוג... מקווה שעוד לא נמאס לכם...

במסגרת ההתלהבות שלי ממארז הניירות ראש השנה של אושרת קורן כמובן שהייתי חייב להכין ממנו גם כמה כרטיסים. החלטתי שאני אנסה כמה טכניקות מיוחדות. אפרט בתמונות של כל אחד מה עשיתי.

קודם כל תמונה קבוצתית


הכרטיס הזה הוא הכי מיוחד, והראשון שהכנתי בטכניקה הזאת. הוא נקרא Four Fold Card. הדרכה אפשר למצוא כאן וכאן.




הכרטיס הזה הוא כרטיס מפל (או Waterfall) והדרכה ניתן למצוא כאן וכאן







ואחרון חביב הוא כרטיס שייקר חמוד.



זהו, זה היה הפוסט האחרון שלי לראש השנה 2017. נפגש עם עוד כרטיסי שנות טובות ופרוייקטים לשנה טובה בעוד שנה :-)

1 comment:

  1. נהדרים אפרת. הכי אהבתי את הכרטיס שלפני האחרון. כמה פשוט ככה יפה (: שנה טובה (:

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).