Sunday, September 3, 2017

תיק גב מנייר וקישוט בקבוק שתיה

מקווה שעוד לא נמאס לכם מפרוייקטי סוף שנה, אבל יש לי עוד שניים אחרונים ואז נחזור לפרוייקטי שנה טובה :-)

לכל ילד הכנתי תיק גב קטן מנייר ליום הראשון של השנה. זה חיכה להם על שולחן האוכל עם סניקרס לקחת לבית הספר וברכה מאבא ואמא. 

את הקובץ של התיק הורדתי מהחנות של סילואט, ושידרגתי אותו בכך שאת הסגירות עשיתי עם מגנטים במקום בראדים וכך התיק והכיס נסגרים מקסים. בתיק הראשון ביזבזתי זמן בלעשות קשר ברצועות של הגב על מנת שלא יצאו מהתיק. בתיקים האחרים כבר מצאתי פטנט אחר והדבקתי את הקצה של הרצועה עם דו"צ לגב וזה היה הרבה יותר מהרי וזריז.

תמונה ראשונה של כל השלושה החמודים מקדימה.



וניסיתי לעשות תמונה אחת שכל אחת מזווית אחרת שתראו איך זה בערך נראה.




אחר כך הבת שלי איתגרה אותי עם בקשה מיוחדת. היא רוצה פנגווין חמוד על בקבוק השתיה. הוחלט על הפיגווינית המתוקה מהחנות של סילואט. החלטתי לקפוץ למים העמוקים ולעשות את הדמות עם שכבות של ויניל. אני חושבת שזאת הפעם הראשונה שניסיתי לעשות דבר כזה ויצא מדליק. אני צופה עוד כמה פרוייקטים כאלו בעתיד הקרוב מאוד.



לטובת מי שיש לה סילואט ומתעניינת בפרטים הטכנים, צילמתי את שלבי העבודה.
בהתחלה חתכתי את קוי המתאר של הפיגווין בויניל שחור.


אחר כך בא התור של הויניל הורוד לצעיף ולסרט.


אחר כך את הפנים והגוף בויניל לבן.


הוספתי את האף והרגליים בויניל כתום.


ובסוף הוספתי את שתי העיניים בשחור. החתיכות די קטנות ולא מסובכות אז לא הייתי צריכה להשתמש בנייר טרנספר כדי להעביר אותן לבקבוק.

והנה עוד תמונה של המוצר המוגמר:



את השם שלה הוספתי עם ויניל לבן לרקע ועליו האותיות בויניל שחור.

עכשיו נשאר לראות כמה זמן הדבר הזה יחזיק מעמד בטלטלות שהוא אמור לעבור כל יום בדרך לבית הספר ובחזרה.

את הפוסט הזה תכננתי לפרסם מחר, כדי שלא יצא שאני מפרסמת שניים ביום אחד, אבל שחילקו סבלנות, כנראה שלא היתה לי סבלנות לעמוד בתור.... אז תאלצו לסבול שני פוסטים ביום אחד :-)

במה השתמשתי:

 
silhouette
Cameo 3

Buy from:
[Amazon]

 
Replacement
Cutting Mat

Buy From:
[Amazon]


Tool Kit
Buy from:
[Amazon]


Light Hold
Cutting Mat
Buy from:
[Amazon]
 
Premium Blade
Buy From:
[Amazon]

Cameo 3
Blade Pack

Buy From:
[Amazon]

Auto Blade
Buy From:
[Amazon

Deep Cut Blade
Buy From:
[Amazon]
 
Replacement Blade
Buy from:
[Amazon]
 
Transfer TapeClear
Buy from:
[Amazon]

 
Transfer Tape
Buy from:
[Amazon]








1 comment:

  1. את אלופה !! אני בטוח באה ללמוד בקרוב! הפינגווין יפהפה! וגם התיקים..

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).